تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان رو به اتمام است

تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان رو به اتمام است

کلاملا صفری صبح امروز در نشست با جمعی از فرهنگیان استان اردبیل گفت: کارگروه های تخصصی در آموزش و پرورش برای رفع مشکلات و نواقص آموزش و پرورش تشکیل شده است و به همین منظور در تلاش هستیم تا کاستی ها و ناهماهنگی های آموزش و پرورش را برطرف کنیم. “

وی گفت: با کمک کارشناسان و اساتید دانشگاه ها گام های جدی برای رفع مشکلات برداشته می شود، از این رو در تلاش هستیم تا سطح کیفی نظام آموزشی را ارتقا دهیم که وضعیت مطلوبی را در آموزش و پرورش نمی بینیم و ضروری است. به اقدامات جهادی، وجود حرکت‌های مناسب برای جبران کاستی‌ها و نارسایی‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: تقویت این حوزه در استان اردبیل برای اجرای برنامه های متنوع در این هفته بر اساس دانش و اجرای فعالیت های مختلف در این زمینه لازم و ضروری است تا بتوان دانش آموزان را متقاعد کرد و تشویق کرد. اولویت های اصلی و ضروری است.

صفری بیان کرد: برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش نیاز به تربیت انسانی شایسته و متخصص است، از این رو تدوین سند تحول آموزش و پرورش مدنظر است و با جبران کاستی ها و نارسایی های گذشته فرزندانمان در مسیر تربیت صحیح قرار می گیرند. “بیایید فرض کنیم این یک اولویت است.

وی تصریح کرد: 20 میلیارد تومان برای اجرای رتبه بندی معلمان در دستور کار است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم اجرای قانون رتبه بندی معلمان تلقی می شود و قانون جدید در چارچوب قانون رتبه بندی معلمان صادر می شود. 2 ماه آینده برای کلیه کارکنان و معلمان از جمله استان اردبیل.

دیدگاهتان را بنویسید