اعتراض مجلس به تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان در دولت

اعتراض مجلس به تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان در دولت

به گزارش روزنو، رضا حاجی پور با تبریک روز ارتش و پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران و سعود در نیمه نهایی خطاب به وزیر ارتباطات گفت: باید از کیفیت، سرعت و امنیت داده ها در فضای مجازی اطمینان حاصل می کردید. مردم اما افزایش قیمت بسته های اینترنتی قدرت مردم و کسب و کار را برای کاربران فضای مجازی به چالش کشیده است، بنابراین هر چه سریعتر به این مشکل مراجعه کرده و این مشکل را حل کنید.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به وضعیت پسماند در استان افزود: آقای رئیس جمهور; رفع این مشکل در مازندران و آمل تنها با تلاش شما امکان پذیر است پس تیمی از ریاست منطقه را اعزام کنید تا با دقت نسبت به مکان یابی و اقدامات عملی آن تصمیم گیری کنند تا وعده 6 ماهه ضایعات شما محقق شود.

حاجی‌پور خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و نفت گفت: فصل کشت برنج آغاز شده و کشاورزان برای آماده‌سازی مزارع برنج خود با مشکل سوخت مواجه هستند، از این رو امروز مشکل سوخت مزارع برنج باید رسیدگی شود.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: رتبه بندی مصوب مجلس باید اجرایی شود. متأسفانه آئین نامه ای که در دولت تهیه می شود از سوی نمایندگان تصویب نمی شود. از سوی دیگر باید همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری مردم محقق شود، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که مجلس و دولت باید برای حل این مشکلات دست به دست هم بدهند، مردم در همه عرصه ها از ولایت، انقلاب و دولت حمایت کرده اند، بنابراین این مهم است. لازم است به مشکلات آنها توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید