دولت در تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان بخیل نباشد

دولت در تدوین این رتبه بندی معلمان بخیل نباشد

به گفته روزنو؛ محمد واحدی با تبریک روز ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ارتش گفت: به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی دغدغه مردم شریف این استان خالی از لطف است که نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند. فرماندهی قاطع امیران و فرماندهان ارتش برای حفظ و توسعه آنها.

وی افزود: امسال سال تولید، دانش آفرینی و اشتغال زایی اعلام شده است و مجلس یازدهم با نگاهی بسیار مثبت، با ساخت صحیح نظام آموزش و پرورش تحول آفرین، معلمان را به عنوان مهمترین زیرساخت برای همه جانبه رتبه بندی می کند. توسعه و قانون تولید دانش‌بنیان: «اکنون بر دولت است که اهداف بسیار مترقی خود را در اجرای این قوانین دنبال کند و تصمیم‌گیران نباید در اجرای آن خساست کنند، بنابراین دولت باید هزینه کند. برای آسیب های اجتماعی و هزینه های سیاسی و امنیتی؛ این حرکت در مجلس انقلاب قطعا بر اساس گام دوم انقلاب بود.

نماینده مردم بوینور، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: شما شجاع هستید بویژه در زمینه اقتصاد و اصلاح بانکداری، مالیات، دستمزد و هماهنگی فعالیت های فرهنگی؛ مجلس نیز منتظر دریافت چنین لوایحی از سوی دولت است که روحیه اکثر وزرا و بدنه دولت یکی است. بخش کوچکی از دولت که در عملکرد شما ضعیف است، یا تقویت می‌کند یا به افراد قوی‌تر اجازه ورود می‌دهد تا دولت مرتباً به عملکرد ضعیف بخشی از بدن ضعیف خود پاسخ دهد و مردم هر روز توده‌های کوچک‌تری را ببینند. به دلیل عملکرد ضعیف آنها خالی است.

واحدی یادآور شد: از مهمترین اقدامات برای کنترل نقدینگی، حل مشکل بورس به نفع سهامداران خرد، مهار تورم افسارگسیخته به ویژه در مواد غذایی مورد نیاز مردمی که نرخ آن ها دیگر قابل تحمل نیست؛ خودرو راهی برای کنترل شد. قیمت خودروهای بی کیفیت و اجاره در دست دو خودروساز کشور که با وجود دستور رئیس جمهور توسط وزیر صمت اجرایی نشد. وی در ممنوعیت اجرای فاز دوم پتروشیمی خراسان شمالی و نیروگاه خورشیدی جاجرم ناکام ماند.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیس جمهور بزرگترین شعار شما تولید انبوه مسکن برای اقشار ضعیف و بی خانمان بود. آیا آمار دقیقی از وضعیت این پروژه دارید؟ مردم استان خراسان شمالی بالاترین رای اعتماد را به شما دادند اما همچنان از برکت سفر شما محروم هستند.

وی ادامه داد: دامدارانی که به دلیل کمبود مواد اولیه دام علیرغم وعده های مکرر سقوط کرده اند، دامداران دچار خشکسالی با وام های پرداخت نشده، عشایر بی خانمان و بی پناه در زمستان نوار مراوه، کارگران ساختمانی و قالی بافان و رانندگان بیمه شده اند. ساکنان منطقه مانه با ده ها دستور از سوی وزرا و معاون اول در انتظار نوسازی شهرها، روستاهای کم آب و راه روستایی صعب العبور، پروژه های زمینی مانند راه آهن مشهد، بوینور، گرگان و پروژه های نیمه تمام مصوب دولت و سفر پر برکت رهبر معظم انقلاب 1370 در جاده، آب، آموزش، بهداشت، دانشگاه و ورزش که هنوز بر گرد و غبار عجیبی نشسته است.

واحدی یادآور شد: آقای رئیس جمهور به استانی سفر می کنید که عدم تکمیل سدهای نیمه تمام سال هاست که باعث تنش آبی مردم ما شده است. استانی که یکی از فقیرترین استان های کشور است و بعد از سیستان و بلوچستان بالاترین نرخ فقر را دارد. شاخص امید به زندگی در این استان کمترین و صدها تخت بیمارستانی کمتر از میانگین کشوری است. استانی که با وجود میزبانی جشنواره تئاتر رضوی، حتی سالن تئاتر و سینمای استانداردی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید