اعتراض مستمری بگیران شهرداری به خصوصی سازی خدمات درمانی

اعتراض مستمری بگیران شهرداری به خصوصی سازی خدمات درمانی

کارگران بازنشسته یکی از شهرداری های ایالت نیویورک در منطقه منهتن دیروز در مقابل ساختمان شهرداری تظاهرات کردند و به اصلاحات انجام شده در زمینه خدمات درمانی برای بازنشستگان اعتراض کردند.

سارا شاپیرو، یکی از اعضای بازنشسته فدراسیون متحد کارکنان آموزش و پرورش شهرداری گفت: “ما عصبانی هستیم زیرا مشکل ما حل نمی شود، بنابراین ما اینجا را ترک نمی کنیم.”

بر اساس این گزارش، شهردار نیویورک، اریک آدامز، اخیراً توافق نامه ای را در مورد طرح بیمه ای جدید برای کارکنان شهرداری امضا کرده است که در واقع سهم پرداختی از جیب بازنشستگان را افزایش می دهد و بیشتر بیمه درمانی آنها را به بخش خصوصی واگذار می کند.

سارا شاپیرو، فعال بازنشسته می گوید: «به ما وعده خدمات درمانی ارزان برای همیشه پس از بازنشستگی داده شد و اکنون این شهردار با ما مانند زباله رفتار می کند. بعد از سال‌ها زندگی‌مان که وقف این شهر می‌کنیم، ما را به خیابان می‌اندازند و می‌گویند تا زمانی که پول بیشتری نپردازی، درمان نمی‌شود!»

بر اساس برنامه دو برنامه جدید شرکت‌های بیمه خصوصی به نام‌های Medicare Advantage PPO و Aetna، خدمات پزشکی با فرانشیز بالاتر برای حدود 250000 بازنشسته و افراد تحت تکفل ایالت نیویورک ارائه می‌شود. و بیشتر می شود.

این بدان معناست که کارگران شهری دیگر به مراقبت های بهداشتی با بودجه فدرال دسترسی نخواهند داشت و در عوض مجبور به استفاده از برنامه های بهداشتی خصوصی خواهند شد. معترضان ادعا می کنند که اصلاحات جدید شهرداری خدمات پزشکی را محدودتر و گران تر خواهد کرد.

بر اساس برنامه جدید مراقبت‌های پزشکی، هر بیمار باید قبل از ویزیت و معاینه، تأییدیه پزشک را داشته باشد تا بیمه‌گر تشخیص دهد آیا استفاده از خدمات بیمه‌ای برای او از نظر پزشکی ضروری است یا خیر.

تا پیش از این پزشک تشخیص می داد که بیمار می تواند از خدمات بیمه ای بهره مند شود اما اکنون بیمه خصوصی این تصمیم را می گیرد. علاوه بر این، به نظر می رسد تعدادی از خدمات درمانی نیز به عنوان استثناء از لیست خدمات بیمه ای حذف شده است.

شهر نیویورک می خواهد مراقبت های سالمندان را بدون کاهش حق بیمه حفظ کند و ادعا می کند که طرح جدید شهرداری باعث صرفه جویی 350 میلیون دلاری در شهر خواهد شد!

بر اساس آن گزارش، اگر شورای شهر برای توقف این طرح اقدام نکند، کارگران بازنشسته شهرداری قصد دارند با مدیریت آدامز برخورد قانونی کنند.

لازم به ذکر است که ایالات متحده آمریکا یکی از گران ترین کشورهای جهان از نظر هزینه خدمات پزشکی و دارو به شمار می رود و هزینه خدمات بیمه ای و همچنین پوشش بیمه درمانی یکی از مشکلات اصلی خانوارهای متوسط ​​و پایین تر از متوسط.

دیدگاهتان را بنویسید