اعتراض وزیر علوم به تفسیر سیاسی «طرح جذب معلم»


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838713

وزیر علوم از ارائه طرح جدیدی برای استخدام معلمان خبر داد و گفت: طرحی را دادیم که معلمان دوره صلاحیت را قبل از تدریس بگذرانند اما برداشت های سیاسی از این موضوع وجود داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه دانشگاه فردوسی مشهد از نظر موقعیت جغرافیایی و جغرافیای علمی در جایگاه ویژه ای قرار دارد و یکی از بیشترین دارای اندیشمندان برجسته است و در عین حال معنویت این حوزه توانسته این دانشگاه را به یکی از دانشگاه های درجه یک نه تنها در ایران بلکه در جهان تبدیل کند.

وزیر علوم با بیان اینکه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به مدت 8 سال ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است، گفت: این دانشگاه از ثبات مدیریتی برخوردار بوده و می تواند علاوه بر کارکردهای نوآوری، فناوری، علم، خدمات رسانی در سایر حوزه های علمی و فرهنگی و اجتماعی شدن کشور و همچنین طراحی اردوگاه فرهنگی، علمی، فناوری و نوآوری.

وزیر علوم از ارائه طرحی برای استخدام معلمان خبر داد و گفت: پیشنهاد دادیم اساتید دوره صلاحیت تدریس یا شخصیت استاد را بگذرانند اما متاسفانه این موضوع به جای حمایت از دیدگاه های سیاسی صورت گرفت در حالی که هدف ما این است. برای هر یک از اعضای هیئت علمی قبل از شروع تدریس، روش ها و فنون تدریس را زیر نظر اساتید پیشکسوت آموزش دهید، زیرا آموزش برای همه حرفه ها ضروری است.

وی با اشاره به 5 اولویت اصلی وزارت علوم گفت: اولویت های وزارت علوم شامل اقتدار دیپلماسی علمی، آموزش و پژوهش هدفمند، فرهنگ نوآوری و نوآوری فرهنگی، دانشجو و معلم و تولید ثروت است. از دانش. «خودت را بگذار.

ذوالفیگل با اشاره به تدوین سند نظام ملی نوآوری افزود: براساس مکاتبات انجام شده با شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجوز تدوین این سند و معاونت فناوری وزارتخانه صادر شده است. علم این کار را خواهد کرد.”

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید