واکنش وزیر علوم به برکناری اساتید: اینگونه موارد را سیاسی نکنیم/ روند جذب و تربیت معلم علمی و سیستمی است.

واکنش وزیر علوم به برکناری اساتید: اینگونه موارد را سیاسی نکنیم/ روند جذب و تربیت معلم علمی و سیستمی است.

روهر نه : محمدعلی ظلفی گل وزیر علوم در واکنش به اخراج برخی از اساتید گفت: فرآیند جذب معلم و تغییر جایگاه و ارتقای هیات علمی یک روش علمی و سیستماتیک است که در هر دانشگاهی انجام می شود. ورود به استقلال دانشگاه شاید درست نباشد که هر دانشگاهی استقلال، نظام اداری و الزامات خاص خود را داشته باشد. اگر مواردی وجود دارد که توسط ذینفعان قابل پیگیری است، باید به استقلال دانشگاه تهران احترام بگذاریم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دانشگاه های ما هیچ تصمیم سیاسی گرفته نمی شود از طرفی دانشگاه ها باید استقلال خودشان را داشته باشند.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران در واکنش به اخراج برخی اساتید گفت: فرآیند جذب معلم و تغییر وضعیت و ارتقای هیات علمی آنها یک روش علمی و سیستماتیک است و ورود به استقلال دانشگاه ها شاید درست نباشد که هر دانشگاهی استقلال، نظام اداری و الزامات خاص خود را داشته باشد، اگر مواردی وجود دارد که توسط ذینفعان قابل پیگیری است باید به استقلال دانشگاه تهران احترام بگذاریم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نباید این گونه موارد مربوط به دانشگاه ها را سیاسی کنیم چرا که هر دانشگاهی استقلال خاص خود را دارد. همچنین گروه ها و دانشکده های آموزشی حوزه قدرت خود را دارند و بر اساس قوانین جاری و جاری خود تصمیم گیری می کنند.

زلفی گل گفت: هیچ تصمیم سیاسی در دانشگاه های ما گرفته نمی شود، ما هم باید تلاش کنیم که آنها را سیاسی نکنیم، دانشگاه ها باید استقلال خودشان را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید