فرآیند جدید جذب معلم و رتبه بندی اساتید

فرآیند جدید جذب معلم و رتبه بندی اساتید

رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب مدرسه را اساس فرهنگ، تمدن و ساختار انسانی دانست و اظهار داشت: : توجه استثنایی در جذب و پذیرش معلمان و مربیان باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه باید به زیرساخت های آموزشی توجه شود، تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی اگر در برخی زمینه ها افت داشتیم به دلیل ضعف ما و معلمان بود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به لزوم تلاش برای استحکام پایه های تمدن اسلامی، اظهار داشت: تربیت دختر و پسر برای آینده امری است که باید به آن توجه شود و برای تمدن اسلامی نیازمند افرادی هستیم که در اسلام غوطه ور باشند. .

امام جمعه بر اهمیت زندگی مادی معلمان و سیر اخلاقی آنان تاکید کرد و افزود: رتبه معلم در واقع دفاع از مقام معلم است و در عین حال باید حریم معلم حفظ شود.

وی با اشاره به جایگاه علم در زندگی بشر خاطرنشان کرد: باید از شخصیت های برجسته حوزه برای ارتقای تحصیل و تربیت افرادی که به فکر حکومت دینی هستند استفاده کرد.

نماینده فقیه در استان گیلان فقاهت را یک اصل در مسیر اعتلای جامعه دانست که هنوز نهادینه نشده است، گفت: همه باید درک درستی از مسئله فقاهت داشته باشند چرا که امروز دشمن زیر سوال رفته است. فقه

آیت الله فلاحتی بر لزوم تربیت افرادی که به نیازهای جامعه اسلامی توجه داشته و در تراز نظام اسلامی باشند اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: طلبه ای که سیاست را نفهمد فریب آبرو و سیاست غرب را می خورد. بنابراین باید دید سیاسی داشت; از سوی دیگر، آموزش و پرورش نباید عرصه برخی مردان سیاسی شود. بلکه باید محیطی آرام برای کسب دانش و یادگیری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید