اعتراف تحلیلگر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به شکست پروژه شورشیان در ایران


ساعت: 19:36
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915940

یک تحلیلگر ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ارزیابی خود از اوضاع سیاسی ایران اظهار داشت: با وجود اعتراضات هفته های اخیر، جمهوری اسلامی تا سالیان متمادی به حیات خود ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ژنرال آمیت سار، تحلیلگر ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در نشستی که در اندیشکده گازیت، یکی از مراکز تحقیقاتی مرتبط با بازوی اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی برگزار شد، اعلام کرد که حکومت آخوندی در ایران جان سالم به در برده است. علیرغم اعتراضاتی که هفته ها کشور را فراگرفته است، همچنان ادامه خواهد داشت

این تحلیلگر ارشد اطلاعاتی که سابقه فعالیت در اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را نیز دارد در ادامه سخنان خود افزود: به نظر می رسد رژیم ایران با مدیریت اعتراضات اخیر توانسته بقای خود را تضمین کند. نظام ایران از ابزارهای بسیار بسیار قوی برای مقابله با این اعتراضات به شکلی ساختاریافته استفاده می کند.

اخیرا آهارون حلیوا، رئیس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در نشستی گفته بود با وجود هفته ها ناآرامی و اعتراضات در ایران، اعتراضات اخیر تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید