اعدام 4 عضو شبکه مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی


ساعت: 09:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915456

صبح امروز حکم 4 نفر از اعضای اصلی باند اراذل و اوباش مرتبط با اطلاعات رژیم صهیونیستی اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه های قضایی، خردادماه سال جاری روابط عمومی سپاه از دستگیری شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی خبر داد.

این شبکه به رهبری سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از طریق شبکه راهزنان و اوباش به سرقت و تخریب اموال خصوصی و عمومی، ربودن و اخذ اعترافات دروغین پرداخت و در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه دستگیر شدند. وزارت اطلاعات

اعضای این باند به سرکردگی افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اقدام به آدم ربایی، تهیه سلاح و دریافت حقوق خود با ارز دیجیتال می کنند.

با توجه به محتوای پرونده، متهمان راهزن بوده و اعضای اصلی این باند می‌دانستند که دستور اقدامات خود را از افراد خارج از کشور دریافت می‌کنند و در ازای دریافت پول سعی در خنثی کردن امنیت کشور دارند.

این گونه متهمان از نوع تدابیر امنیتی و دریافت دستورالعمل های حفاظتی در خصوص رعایت تردد، ارتباطات و امنیت توسط افراد خارج از کشور آگاهی کامل داشتند.

با توجه به مستندات پرونده و اعترافات متهم، عوامل اصلی این تیم متشکل از اراذل و اوباش در قالب 2 تیم عملیاتی رژیم صهیونیستی به سرکردگی متهمان حسین اردوخان زاده معروف به زکریا و متهم میلاد اشرفی بودند. .

افسر موساد در هر دو تیم فردی به نام سیروس بود و اعضای تیم دوم او را سیاوش می شناختند.

راه شروع و ارتباط این باند با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از طریق حسین اردوخان زاده بوده است. وی از سال 2014 تا 2017 به مدت 3 سال در زندان یونان به جرم قاچاق انسان از ترکیه به یونان بازداشت بود.

اردو خانزاده با پیشنهاد اوزان برای تردد مردم در استانبول ترکیه موافقت می کند و پس از آن در خانه ای قرار می گیرد که در آن قاچاقچیان انسان وجود دارد.

در آنجا متهم با مردی با هویت «آریا» به عنوان کاپیتان آشنا می‌شود که در این هنگام آریا با پول خوب به متهم پیشنهاد می‌دهد.

اوزان به اردوخان زاده می گوید که این کار می تواند از کشتن گربه تا قتل متغیر باشد و پیشنهاد می کند که اگر متهم آن را پذیرفت، شماره اش را به کارفرمای مربوطه بدهد و متهم هم قبول کند.

پس از مدتی متهم از آریا جدا می شود و شماره تلفن او را می گیرد. اردو خانزاده به همکاری با اوزان ادامه داد تا اینکه اقامت او در ترکیه به پایان رسید و اوزان برای او بلیط تهران تهیه کرد.

متهم که اقامت خود را در ترکیه به پایان رسانده و به ایران بازگشته بود، با یک شماره تلفن خارجی از طریق واتساپ تماس گرفت و خود را سیروس (افسر موساد) معرفی کرد و گفت شماره خود را از آریا گرفته است. سیروس در این گفتگو می گوید مردی به نام «کارما» می خواهد با او صحبت کند.

کارما در این تماس عنوان می کند که آریا شما را تایید کرده و کوروش کار را برای شما توضیح می دهد.

متهم پس از پایان گفت وگو با پیشنهاد سیروس، چند نفر دیگر را برای انجام کار به همراه آورد.

متهمان به منظور همکاری با موساد، بارها برای اقدامات خود از جمله خرید سلاح و تجهیزات، ارز دیجیتال را از طریق کیف پول دیجیتال دریافت کردند.

متهمان در طول همکاری با افسر اطلاعاتی موساد دستورات او را اجرا می کردند و پس از هر دستور پول دریافت می کردند.

نحوه تعامل و ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با متهمان از جمله توصیه های حفاظتی در خرید اقلام ارتباطی، انهدام اقلام پس از انجام ماموریت، دوری از دوربین های مداربسته، تردد با چندین خودرو و … نشان دهنده امنیت ماموریت ها و … آموزش مشاوران حفاظتی توسط عوامل موساد از ابتدای کار خود عامل اجرایی بوده است.

آسیب رساندن به اموال عمومی و خصوصی، فیلمبرداری و عکسبرداری از منازل هدف، خرید و فروش سلاح و آدم ربایی از جمله اقداماتی است که متهمان به دستور مامور موساد انجام داده و بابت آن پول دریافت کرده اند.

متهم میلاد اشرفی سرکرده گروه دوم این باند از طریق اینستاگرام با فردی به نام آزیتا آشنا شد.

آزیتا پس از مدتی آشنایی با یکدیگر و انجام کارهایی، میلاد اشرفی را به فردی به نام سیاوش (عامل تیم اول موساد و سیروس) که مقیم سوئد است، معرفی می کند.

سیاوش به بهانه یافتن شغل مناسب برای متهم با وی تماس گرفت و وی را سوژه مناسب اقدامات سازمان جاسوسی در ایران معرفی کرد.

سیاوش ابتدا از متهم اشرفی خواست تا فعالیت هایی مانند شعار نویسی و آتش زدن لاستیک را انجام دهد و سپس از برنامه های مهم تری به وی اطلاع داده و از وی خواست افراد قابل اعتمادی را به گروه معرفی کند.

اعضای تیم دوم مانند تیم اول دستورات مامور موساد را اجرا می کردند و برای انجام کارهای مختلف مبالغی دریافت می کردند.

پس از دستگیری متهم و در جریان سیر مراحل قانونی پرونده و صدور احکام اولیه متهم، پرونده برای تجدیدنظرخواهی به دیوان عالی کشور ارجاع شد.

پرونده در شعبه نهم دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و در نهایت حکم قطعی برای 7 متهم صادر شد.

بر اساس حکم قطعی دیوان عالی کشور، متهمان ردیف اول تا چهارم این پرونده به نام های حسین اردوخان زاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی عتباتان و منوچهر شاهبندی بویندی به جرم همکاری اطلاعاتی به اعدام محکوم شدند. رژیم صهیونیستی و آدم ربایی ها

سه متهم دیگر نیز به اتهام ارتکاب جرم علیه امنیت ملی، معاونت در آدم ربایی و نگهداری سلاح به 5 تا 10 سال حبس محکوم شدند.

بر این اساس حکم 4 نفر از اعضای اصلی باند اراذل و اوباش مرتبط با سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی صبح امروز اجرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید