برخی از سرویس های اطلاعاتی مقصر اصلی گسترش مصرف مواد مخدر هستند


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878753

احمد واحدی از عملکرد ضعیف کشورهای غربی در مبارزه با مواد مخدر انتقاد کرد و برخی سرویس های اطلاعاتی و سیاستمداران غربی را عامل گسترش مصرف مواد مخدر دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر به دستور احمد واحدی در زاهدان 45 تن انواع مواد مخدر غیردارویی و روانگردان امحا شد.

دستور وزیر کشور در ارتباط تصویری با مسئولان استان سیستان و بلوچستان در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که به همت ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، صادر شد.

در این مراسم آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، جمعی از وزرا، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی، هنرمندان، ورزشکاران و فعالان مدنی حضور داشتند.

وزیر کشور در این مراسم با انتقاد از عملکرد ضعیف کشورهای غربی در مبارزه با مواد مخدر، برخی از سرویس های اطلاعاتی و سیاستمداران غربی را مقصر اصلی گسترش مصرف مواد مخدر خواند.

وی همچنین خواستار رویکرد علمی و استفاده از هر فرصتی در مبارزه با مواد مخدر شد و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با تقدیم 3 هزار و 850 شهید و 12 هزار جانباز، جدیت و اراده خود را در مبارزه با مواد مخدر نشان داده است.

معلم خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم رسیدگی به مبارزه با مواد مخدر گفت: افزایش چند برابری داشته باشد.

وی افزود: پارسال 370 تن مواد مخدر توسط نیروهای نظامی و انتظامی کشف شد که اولین خاکریز مبارزه با مواد مخدر است و از ابتدای سال جاری تاکنون 45 تن مواد مخدر کشف شده است که نشان می دهد دشمنان جمهوری اسلامی ایران.» همه تلاششان برای متزلزل ساختن بنیان خانواده هاست.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید