اعتراف عجیب ستاره روز جدید سپاهان

اعتراف عجیب ستاره سپاهان

سپاهان فصل گذشته پس از انتخاب محرم نویدکی به عنوان سرمربی جدید خود به مقام قهرمانی رسید اما در نهایت قافیه را به پرسپولیس واگذار کرد و در نهایت نایب قهرمان شد. زردپوشان اصفهانی در این فصل نیز مدعی جدی قهرمانی هستند و در پایان هفته دهم با کسب 3 امتیاز کمیته انضباطی در صدر جدول قرار دارند. محمدرضا حسینی وینگر سپاهان نیز امیدوار است چند سال دیگر در لیگ زنده بماند. ورزشی حسینی در گفت وگو با همشهری درباره شرایط اخیر سپاهان بیشتر توضیح داد.

* شرایط سپاهان را در لیگ برتر چگونه ارزیابی می کنی؟
حسینی: شرایط خوبی داریم و خوشبختانه در بالای جدول هستیم. هدف ما این است که روند خوب را ادامه دهیم و در نهایت قهرمان لیگ برتر شویم. البته می دانیم که برای رسیدن به این هدف نباید فقط امتیاز از دست بدهیم. در برخی مسابقات با اینکه عملکرد خوبی داشتیم اما امتیاز از دست دادیم. باید خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

* با توجه به شکستی که در این دیدار متحمل شدید، قبول دارید نتیجه مقابل گل گهر اتفاق مهم و بزرگی برای تیمتان بود؟
حسینی: درباره مسائل حقوقی و تصمیم کمیسیون انضباطی نمی توانم صحبت کنم اما تصمیمی بود که گرفته شد و باید به قانون عمل شود. این 3 امتیاز قطعا به تیم ما کمک کرد.

* به نظر شما شانس اول قهرمانی در لیگ امسال کدام تیم است؟
حسینی: برای پیش بینی زود است و قهرمان لیگ همیشه در هفته آخر یا ماقبل آخر مشخص می شود. جدای از نتیجه، تیم ما امسال توانست فوتبال زیبایی ارائه دهد و تیمی را در لیگ برتر پیدا نمی کنید که به عنوان فوتبال سپاهان بازی کند. دیدید که آقای نویدکی هم چند روز پیش گفته بود که باخت را به تساوی ترجیح می دهد و این نشان می دهد که به فوتبال هجومی علاقه دارد.

* بعد از بازی با پیکان به مصاف پرسپولیس می روید. آیا این مسابقه تا حد زیادی می تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند؟
حسینی: بازی با پرسپولیس هم 3 امتیازی است اما با توجه به اینکه هر دو تیم جزو نیروهای فوتبال ایران هستند، قطعا یک بازی معمولی نخواهد بود. البته این بازی سرنوشت قهرمانی را تعیین نمی کند اما نتیجه آن برای هر دو تیم مهم است. قبل از این مسابقه باید به مصاف پیکان که تیم تاکتیکی و فوتبالی می شناسد برویم و باید 3 امتیاز این دیدار را بگیریم.

* از عملکردت در این فصل راضی هستی؟
حسینی: این موضوع در یک طرف دروازه برای گلزنی و پاس گل در نظر گرفته می شود که من فقط یک گل زدم و چند پاس گل دادم. بحث دیگر سرویس تیم و رعایت دستورات کادر فنی است. مثلا در بازی مقابل مس رفسنجان گل یا پاس گل نزدم اما از نظر آماری بهترین بازیکن زمین بودم. من در سنی هستم که می‌دانم خوب بودن فقط گلزنی یا پاس گل دادن نیست، بلکه خدمت به تیم بسیار مهم و حیاتی است. البته در مسابقات بعدی سعی می کنم عملکرد بهتری از لحاظ گلزنی یا پاس گل داشته باشم. در سپاهان البته عملکرد اکثر بازیکنان در همین محدوده است و این نشان می دهد که کار تیمی در تیم ما اولویت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید