اعتراف عجیب پیشکسوت استقلال یک روز جدید

اعتراف عجیب پیشکسوت استقلال

صحبت های فراز فاطمی مهاجم سابق استقلال در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن و دیدار آتی این تیم مقابل تراکتورسازی است که در ادامه می خوانید.

استقلال مقابل ذوب آهن را چطور دیدی؟

فکر می‌کنم بازی بسیار تاکتیکی بود که ذوب آهن می‌خواست با فشار آوردن به استقلال از ابتدا تیم را مجبور به بازنشستگی کند، اما استقلال بعد از نیم‌فشار مقاومت مقابل پرس سنگین، تیم ذوب آهن را تحت فشار قرار داد و در بازی دوم از دروازه خود دفاع کرد. هم از سمت چپ و هم از کانال راست سلمانی موفق شد یک پاس خوب برای یمگا ارسال کند و یک گل به ثمر برساند.

یامگا را در این بازی چگونه دیدید؟

به نظر من هر چه به هدف نزدیکتر می شود از نظر هدف گذاری موثرتر است. او در مسابقاتی که یمگاه در فاصله 18 قدمی یا نزدیک به 18 قدمی بازی می کرد موفق به گلزنی شد. در این دیدار کامیرو در نیمه اول بازی برگشت که طبیعی بود اما در نیمه دوم به دستور کادر فنی وارد 18 قدمی شد و جای زستد را پر کرد. او هم پرش بسیار خوبی انجام داد و ضربه اش را روی دست دروازه بان به گل تبدیل کرد. استقلال نشان داد در ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره خیلی خوب گلزنی می کند.

حواشی بعد از بازی و انتقادات به فوتبال استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

طبیعی است که تماشاگر فوتبال و تماشاگر بخواهد یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز را ببیند. استقلالی ها در دیدار مقابل ذوب آهن چندان علاقه ای نشان ندادند اما شرایط بازی استقلال را ایجاب می کرد که تا حدودی اینگونه بازی کند تا با تاکتیک ذوب آهن به گل برسد. شاگردان ذوب آهن با دفاع نزدیک و فاصله کم هافبک با خط دفاعی اصلاً نمی خواهند به استقلال فرصت بدهند. اما در نهایت این 3 امتیاز مهم بود که استقلال را به دست آورد.

این برد چقدر برای فرهاد مجیدی و تیمش اهمیت داشت؟

با توجه به بردهای هفته گذشته سپاهان و پرسپولیس که قبل از بازی استقلال رقم خورد، طبیعتا مهم ترین خواسته مجیدی و شاگردانش کسب 3 امتیاز بود. در غیر این صورت پرسپولیس برای استقلال امتیاز می گرفت و سپاهان که سه امتیازی شده بود به قله نزدیک می شد. بنابراین نمی توان از کادرفنی و افکار آنها انتقاد کرد چرا که اختلاف امتیاز استقلال با تیم های پشت سرش آنقدر نیست که استقلال ریسک کند و یک بازی زیبا را در دستور کار خود قرار دهد. استقلال فعلا باید نتیجه گرا باشد تا نتواند همچنان جایگاه خود را در کورس بالا از دست بدهد.

چطور می خواهی با تراکتورسازی در تبریز بازی کنی؟

قطعا بازی آسانی نیست. شرایط تبریز و هوای سرد آنجا حریف اول استقلال است و بازیکنان این تیم باید ابتدا به جنگ بروند. از طرفی تیم تراکتورسازی همیشه در خانه تیم خطرناکی بوده و به دلیل شکست بیرون از خانه به دنبال رسیدن به سه امتیاز بازی است.

فکر می کنی استقلال در این بازی هم برنده شود؟

او چاره ای جز این ندارد. استقلال نشان داده که به برد عادت کرده و ربطی به باخت ندارد. بنابراین با یک بازی متمرکز و منسجم قطعا در این بازی نیز موفق خواهد بود. ضمن اینکه تراکتورسازی مهره های قابل توجهی برای افتتاح حساب ویژه ندارد. امیدوارم استقلال برای کسب عنوان قهرمانی به روند صعودی خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید