اعتراف معتبی حسینی به دیدار با پرسپولیس

223784 613 خبر خاکستری

معتبی حسینی پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در 47 روز گذشته تنها یک بازی مقابل استقلال انجام داده ایم و این تعطیلات طولانی باعث شده روزهای سختی را پشت سر بگذاریم. ما سعی کردیم با بازی های دوستانه زیاد بازیکنان را در فرم خوبی نگه داریم، اما این تعطیلات واقعا برای ما سخت است. سعی کردیم با توجه به تجربیاتمان برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. امیدوارم بازیکنان از شرایط بدنی خوبی برخوردار باشند، اتفاقات مسابقه به ما کمک کند و در نهایت بتوانیم یک بازی آبرومندانه به نام پیکان انجام دهیم.

وی درباره تقابل خود با یحیی گل محمدی گفت: همکاری خوبی با او داشتم و در این مدت همه شناخت تاکتیکی خوبی از یکدیگر دارند. بازیکنانی هستند که تعیین کننده خواهند بود و فوتبال بازی اشتباهات است. امیدوارم بازیکنان ما کمترین اشتباه را در زمین داشته باشند و از اشتباهات پرسپولیس استفاده کنند. ما کار خود را انجام می دهیم، کناری کار نمی کنیم و سعی می کنیم فوتبال قدرتمندی ارائه دهیم.

سرمربی پیکان درباره حضور هواداران گفت: بازی مقابل پرسپولیس و جو هوادارانش خیلی سخت است. امیدوارم بازیکنان این ماموریت را به خوبی انجام دهند. همچنین با توجه به حضور تماشاگران و جو مسابقه امیدوارم داور عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در پایان افزود: جا دارد از مدیریت کارخانه و باشگاه پیکان تشکر کنم. در این مدت هر کاری که می خواستیم انجام دادیم و مدیریت باشگاه مشکلات را حل کرد. امیدوارم بازیکنان قدر محبت مدیریت باشگاه را بدانند و با نتیجه خوب به ایران خودرو و باشگاه هدیه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید