اعزام 10 کاروان از استان کرمان به حج تمتع


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838217

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان اعلام کرد؛

محمود عرب نژاد گفت: امسال ده کاروان به استان کرمان واگذار شده است که از این تعداد دو کاروان به کرمان، دو کاروان به رفسنج، دو کاروان به زرند، یک کاروان به سیرجان، یک کاروان به شهربابک، یک کاروان به انار متصل هستند. و کاروانی به شهرهای جنوبی و بم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود عرب نژاد در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه امسال عربستان سهمیه کشورهای اسلامی را به دلیل ابتلا به بیماری عروق کرونر کاهش داده است، گفت: تعداد زائران ثبت نام شده در سال 1399 تقریبا 45 درصد سهمیه کشور و قابل اعزام است.

مدیرکل عتبات عالیات استان با اشاره به اینکه عربستان سعودی اعلام کرده است که افراد بالای 65 سال امکان اعزام ندارند، ادامه داد: به جمهوری اسلامی داده شده و اولین فیش حقوقی آنها مربوط به 22.03.2007 است و می توانند مراجعه کنند. به دفاتر عبادت جهت ثبت نام

وی گفت: زائران باید با دو دوز سینوفارم و آسترازنکا واکسینه می شدند، زیرا این دو واکسن مورد تایید وزارت بهداشت عربستان بود.

عرب نژاد گفت: امسال ده کاروان به استان کرمان واگذار شده است که از این تعداد دو کاروان به کرمان، دو کاروان به رفسنج، دو کاروان به زرند، یک کاروان به سیرجان، یک کاروان به سیرجان، یک کاروان به شهربابک، یک کاروان متصل هستند. به انار و یک کاروان به انار.شهرهای جنوبی و بم.

مدیرکل زیارت و زیارت سازمان حج و زیارت استان با بیان اینکه ثبت نام ها آغاز شده است و نمازگزاران می توانند برای ثبت نام به صورت حضوری و اینترنتی کارهای خود را انجام دهند، گفت: اولین پرواز جمهوری اسلامی ایران 3 خردادماه انجام می شود آخرین کاروان. 16 مرداد ماه به کشور بازخواهد گشت و هنوز اطلاعات دقیقی از پروازهای استان کرمان مشخص نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید