اعطای 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت های شهرهای صنعتی کشور


ساعت: 13:58
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895340

رسولیان گفت: 10 هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرهای صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، علی رسولیان ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد اظهار داشت: مهم ترین مسئله کشور بحث تولید است و برای حل بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری باید به تولید توجه شود نه اینکه مناسب در لرستان که ظرفیت دارد بیکاری زیادی را شاهد بوده ایم.

وی افزود: برای بهبود تولید تلاش می شود و موظف هستیم زیرساخت های لازم را به ویژه در مناطق فقیرانه فراهم کنیم و منابعی که داریم در اختیار 10 استان فقیر از جمله لرستان قرار می گیرد.

قائم مقام وزیر صامت بیان کرد: امسال هشت هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های صنعتی کشور و 10 هزار میلیارد تومان به زیرساخت های شهرک صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی در دور اول سفر ریاست جمهوری اختصاص یافت.

رسولیان با اشاره به محرومیت های صنعتی لرستان گفت: امسال برای انصاف در حوزه صنعت اقداماتی انجام شده و مشوق هایی برای واگذاری زمین در نظر گرفته شده تا با حضور سرمایه گذاران شاهد توسعه باشیم.

وی بیان کرد: تاکنون یک هزار و 770 واحد متوقف به چرخه تولید بازگشته و این برنامه در استان نیز در حال بررسی است.

رسولیان خاطرنشان کرد: 847 شهرک صنعتی در کشور وجود دارد و 49 هزار و 500 واحد در این شهرها ایجاد شده است و با وجود مدیریت در این بخش، 10 منطقه ویژه اقتصادی را در استان های فقیر نیز مدیریت می کنیم.

قائم مقام وزیر صامت گفت: بروجرد در حوزه صنعت پیشتاز دیرینه ای است و به میزان تامین نقدینگی در استان کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید