1.712 میلیارد اعتبار برای توسعه زیرساخت های صنعتی شهری

ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779082

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان مطرح کرد؛

حسن البویه گفت: 1712 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع شرکت مالکیت صنعتی استان برای توسعه زیرساخت های املاک و نواحی صنعتی هزینه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن آلبویه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص اقدامات انجام شده در بحث تولید، نگهداری و برچیده سازی گفت: یک میلیارد و 712 میلیون ریال اعتبار از محل منابع شرکت شهرک های صنعتی سمنان در نیمه دوم سال جاری است. و برچیدن» صرف توسعه زیرساخت های شهرها و نواحی صنعتی استان می شود.

آل بویه با بیان اینکه اقدامات انجام شده در بحث زیرساخت ها بوده است، افزود: این میزان اعتبار برای تقویت شبکه برق، آبرسانی، گازرسانی، احداث خیابان ها و توسعه فضای سبز و تکمیل پروژه های تصفیه هزینه می شود. در شهرها و نواحی صنعتی استان سمنان.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان با اشاره به اینکه این اقدامات برای جذب سرمایه‌گذار ضروری است، گفت: تقویت امکانات و توسعه زیرساخت‌ها در شهرها و نواحی صنعتی استان سمنان ارتباط مستقیم و در افزایش جذب سرمایه‌گذار دارد.

وی با تشریح میزان هزینه های انجام شده در زیرساخت های شهرک صنعتی تصریح کرد: سال گذشته 924 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در شهرها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شده است.

آل بویه با اشاره به رتبه برتر استان در جذب سرمایه گذار گفت: استان سمنان در سال های اخیر رتبه اول سرمایه گذاری کشور در شهرها و نواحی صنعتی را داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان با بیان اینکه روند کار باید با شعار سال ادامه یابد، گفت: با ایجاد زیرساخت های مناسب و حمایت و مشارکت دستگاه های مختلف امیدواریم این روند در طول سال انجام شود. به نام «تولید، حمایت و ممانعت» از سوی مقام معظم رهبری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید