راه آهن استان تجاری و اقتصادی می شود/ پیگیری تامین اعتبار برای توسعه و تکمیل زیرساخت های ریلی


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898693

استاندار آذربایجان غربی گفت: در 8 ماه برنامه ریزی و زمان بندی پروژه تجاری سازی و صرفه جویی در خطوط ریلی استان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، محمدصادق معتمدیان امروز در حاشیه نشست بررسی زیرساخت های حمل و نقل ریلی استان در میاندوآب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: راه اندازی ریلی با ارومیه از سال 1396 آغاز شده است. و امروز بازدیدی از راه آهن استان و ایستگاه های ارومیه، نقده، مهاباد و میاندوآب داشتیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود برخی نواقص در خط ریلی ارومیه، نقده، مهاباد و میاندوآب افزود: همچنان به تامین اعتبارات لازم برای توسعه و تکمیل زیرساخت های خطوط ریلی و چهار ایستگاه ادامه می دهیم. ارومیه، نقده، مهاباد و میاندوآب.

وی گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری اعتبار ویژه ای برای تکمیل ایستگاه ها و توسعه زیرساخت های اقتصادی راه آهن استان اختصاص یافت.

معتمدیان تصریح کرد: طی یک برنامه ریزی و زمان بندی هشت ماهه پروژه تجاری سازی و صرفه جویی در خطوط ریلی استان اجرایی می شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با راه و شهرسازی و برنامه و بودجه کشور به منظور جذب بودجه های لازم، تصریح کرد: اتصال خطوط ریلی ارومیه به مرز سارو، نکده به مرز تمرچین و ارومیه به تبریز و افزایش تعداد. و کیفیت قطار استان تقاضای مردمی است که برای ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل در کشور نیازمند حمایت این شرکت هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید