اعتبار آبیاری قطره ای وضعیت راه های خراسان جنوبی را بهبود نمی بخشد/لزوم تکمیل زیرساخت ها


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918193

نهایی با تاکید بر اینکه تکمیل زیرساخت ها بزرگترین دغدغه و خواسته مردم خراسان جنوبی است، گفت: وام قطره چکانی وضعیت راه های خراسان جنوبی را درست نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقمصطفی نهایی روز جمعه در شورای توسعه و برنامه ریزی خراسان جنوبی که با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در حال برگزاری است، اظهار داشت: از حضور رئیس جمهور در صحنه در میان مردم که باعث امیدواری می شود قدردان هستیم. و حضور ایشان در منطقه محروم دره و نهبندان کار بسیار خوبی بود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور در میان مردم در کنار دیپلماسی منطقه ای از سوی دولت دنبال می شود، ادامه داد: حلقه مفقوده دیپلماسی کشور در گذشته محسوب می شود و دولت کارها را به این موضوع گره نزده است. تحریم ها و کشور به دلیل تحریم ها کند نمی شود.

وی همچنین گفت: دولت و مجلس با تعامل و همدلی مشکلات به وجود آمده را حل کرده اند و این مسیر ادامه خواهد داشت.

نهای با بیان اینکه خراسان جنوبی یکی از اولین مقاصد سفر اول بود، افزود: در سفر اول بحثی صورت نگرفت و علاوه بر تسریع در مصوبات قبلی، از شما می خواهیم مصوبات جدیدی برای رشد و توسعه کشور داشته باشید. استان در این سفر».

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تکمیل زیرساخت ها بزرگترین دغدغه و خواسته مردم خراسان جنوبی است ادامه داد: راه آهن نیاز به توجه جدی دارد و خراسان جنوبی تنها استانی است که مرکز آن به راه آهن متصل نیست. شبکه و می تواند نقش مهمی ایفا کند.و نگاه ویژه ای می طلبد.

وی در ادامه بیان کرد: این مسیر ریلی زاهدان به بیرجند منطق برنامه ریزی در کشور را زیر سوال برده است و خواستار جابه جایی و اصلاح این مسیر هستیم.

نهایی با بیان اینکه راه یکی از آرزوهای مردم است، افزود: تقسیم راه های ارتباطی استان نیازمند اعتبارات و حمایت جدی است و با یک قطره اعتبار به جایی نمی رسید و باید بدانید که اصلی ترین کریدورهای کشور در این استان قرار دارد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه زیرساخت های انرژی استان بسیار ضعیف است ادامه داد: احداث و اجرای خط لوله جدید از عسلویه به خراسان زیرساخت انرژی ضعیفی دارد و خواستار پیگیری جدی این موضوع هستیم. و مربوط به خط اتصال سیستان و نوت بلوچستان است.

وی در پایان گفت: پرداخت درآمد سوخت به مرزنشینان باید ادامه داشته باشد و همانند آنچه در سیستان و بلوچستان اجرا می شود و طرح کولبری و رزک وجود دارد در جنوب جنوب نیز اجرا شود. استان خراسان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید