زیرساخت های سایت تجاری آلاینده بیرجند تکمیل می شود / لزوم برخورد قانونی با حوادث حادثه ساز


ساعت: 20:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815269

حجت الاسلام حمیدی گفت: تخلفاتی که در ایام نوروز باعث بروز حوادث می شود باید در دادگاه رسیدگی شود زیرا اقدامات انضباطی کافی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانحجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در چهارمین شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: قانون حمایت از کودکان و نوجوانان در سال 1378 اجرا شد اما قانون مسئولیت همچنان به تعهدات قانونی خود عمل نکرده است.

رئیس قاضی خراسان جنوبی اقدامات دستگاه های اجرایی در این زمینه را ناکافی خواند و افزود: همه دستگاه ها باید به تعهدات خود برای اجرایی شدن این قانون عمل کنند چرا که مهم ترین قشر جامعه ما را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند. ببینید آینده کشور به شدت آسیب خواهد دید.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: اجرای طرح نماد یا همان سامانه رفاه اجتماعی برای دانش آموزان به عنوان مجموعه ای نظام مند از خدمات و برنامه ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی، حمایت روانی و اجتماعی برای مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب های پرخطر از طریق مداخله به موقع است. و موثر است و این اقدامات باید تا حصول نتیجه دنبال شود.

وی در بحث مقابله با تصادفات جاده ای گفت: هر ساله شاهد افزایش تصادفات و فوتی ها هستیم و این زنگ خطری است که باید در پایان سال مراقب باشیم و برای کنترل و کاهش تصادفات به نوروز سفر کنیم. “

رئیس قاضی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه اقدامات انضباطی کافی نیست با حوادث نوروزی باید در دادگاه رسیدگی شود، افزود: همچنین سارقان برای جلوگیری از سرقت تا 20 فروردین از زندان آزاد نمی شوند و به اتهام سرقت دستگیر می شوند. تا پایان تعطیلات بازداشت خواهد شد.

وی در پایان بر وظیفه انتقال صنایع آلاینده به بیرجند تاکید کرد و گفت: تشویق به انتقال کسب و کار با تکمیل زیرساخت ها و مشوق ها امکان پذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید