نمایشگاه تجاری در شهرک صنعتی بیرجند برپا شد


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806819

معاون صنایع کوچک شرکت خراسان جنوبی:

جهانی کیا از راه اندازی نمایشگاه تجاری در شهرک صنعتی بیرجند خبر داد و گفت: 80 واحد تولیدی با 300 محصول از استان در این نمایشگاه فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، جهانی کیا معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری گفت: سازمان صنایع کوچک یک سازمان توسعه ای است و بعد از توسعه به توسعه واحدها کمک می کند.

وی با بیان اینکه دفتر توسعه بنگاه ها و کارآفرینی در این حوزه فعال است، گفت: 40 دوره برای 680 نفر از 11 هزار نفر برگزار شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های خراسان جنوبی گفت: حدود 360 دوره از آغاز به کار این شرکت با حضور 7 هزار و 700 نفر با مجموع 372 هزار و 158 نفر برگزار شده است.

جهانی کیا به برگزاری تورهای تجاری اشاره کرد و گفت: پنج تور در طول سال برگزار شد که بیشتر آنها بازدید از نمایشگاه تجاری شهرک صنعتی بیرجند بوده است.

وی گفت: در این نمایشگاه پتانسیل تولیدات استان در معرض دید عموم قرار گرفته و 80 واحد تولیدی با 300 محصول استانی در این نمایشگاه فعال هستند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های خراسان جنوبی از دریافت مجوز برگزاری دو رویداد در زمینه خشکبار و تولید محتوا برای محصولات استان خبر داد و گفت: حمایت از پایان نامه های دانشگاهی از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است. حمایت می شود.

جهانی کیا گفت: در دفتر توسعه بازار و امور بین الملل عناصری مانند حضور و تبلیغ واحدهای کوچک و متوسط ​​در نمایشگاه های بین المللی را داریم که تا 80 درصد هزینه ها را پرداخت می کنیم و امسال از 17 واحد حمایت کردیم. در نمایشگاه ارمنستان.

وی به استقبال هیأت بازرگانی افغانستان همزمان با معرفی صنایع کشاورزی شرق کشور اشاره کرد و گفت: در این راستا مجوز حمایت گرفته ایم در حالی که باید هزینه اجرایی دریافت شود. از سازمان صمت.”

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های خراسان جنوبی از مستندسازی تجربه کارآفرینان پیشرو خبر داد و گفت: برای توسعه بازار نیز از اتخاذ استانداردهای داخلی و خارجی در بحث تحولات بازار حمایت کردیم.

جهان کیا از حمایت یک نفر برای دوره مقدماتی همکاری با شرکت های آلمانی در سال جاری خبر داد و افزود: در حوزه اداری مالی 8 حوزه از جمله خشکبار در فروش انجام می شود و سه پروژه صنعتی در اولویت های استان قرار دارد. .

وی خاطرنشان کرد: در توسعه و فرآوری صنعتی شناسایی نیازهای فناورانه در حال انجام است که به دلیل تحریم ها در خرید و انتقال فناوری با مشکل مواجه هستیم و در این راستا سایت طراحی و مشاوران کسب و کار در استان شناسایی و نیازها شناسایی می شوند. واحدها ارزیابی می شوند.مشکلات را می توان با اتصال به یکدیگر حل کرد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های خراسان جنوبی ادامه داد: سه نیاز فناورانه در سال جاری شناسایی و یک مورد نیز رفع شده است.

جهانی کیا با بیان اینکه 10 خوشه شناسایی شده داریم، گفت: خوشه طیور به پایان رسیده، خوشه خشکبار در حال انجام است و وارد دومین سال خود شده است و 8 خوشه باقی مانده بر اساس اولویت توسعه می یابد، ضمن اینکه خوشه دستی توسعه می یابد. منسوجات نیز در حال انجام است. انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور شناسایی مشاوران بازرگانی در حوزه های مختلف از حقوقی گرفته تا بانکی، فنی، فناوری اطلاعات و… دعوت نامه جذب مشاور صادر شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های خراسان جنوبی به راه اندازی مرکز تسهیل گری اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی با بسیج مهندسی و دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد مرکز تسهیل گری در دانشگاه آزاد و ارائه مشاوره و راهنمایی به سرمایه گذاران هستیم. این مرکز در هفته های آینده راه اندازی می شود.

جهانی کیا گفت: یکی از اقدامات دیگر بحث انجام کلینیک سیار است چرا که برخی واحدها با برخی قوانین آشنا نیستند و مشکل دارند. لذا تورهای کلینیک سیار تدارک دیده شده است. تا کنون دو تور برای بیرجند و قاین و 12 مشاور انجام شده است، «از این کلینیک ها بازدید کردند و این منجر به عقد قرارداد شد و سومین کلینیک را در طبس راه اندازی خواهیم کرد.

وی گفت: بحث واحدهای تولیدی دانش بنیان مهم است. ارائه کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید