اعلامیه بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس پس از حملات تروریستی اخیر


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912118

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه ای اغتشاشات و حملات تروریستی اخیر در کشور را محکوم کرد و خواستار برخورد سریع و قاطع با معاندین و سلبریتی های دروغ پرداز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه ای اغتشاشات و حملات تروریستی اخیر در کشور را محکوم کرد و خواستار برخورد سریع و قاطع با معاندین و سلبریتی های دروغ پرداز شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اغتشاشات 2 ماهه اخیر در ایران اسلامی خسارات مادی و معنوی به کشورمان وارد کرد و دوستداران عزیز اسلام و این مرز و بوم را آزرده خاطر کرد. این روزها پس از شکست مرحله اول نقشه اخیر دشمنان برای نابودی کشورمان، به خوبی می توان دریافت که مرحله دوم این نقشه شیطانی با عملیات تروریستی در شهرهای ایذه، اصفهان و برخی نقاط دیگر آغاز شده است. کشور.

بدیهی است که این عملیات کور تروریستی که در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه است، با هدف ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و نابودی یکی از مهمترین نیروهای جمهوری اسلامی ایران انجام می شود. ، یعنی امنیت پایدار بدون شک نحوه مطالبه و اعتراض به حقوق اقشار مختلف جامعه جدا از این اقدامات وحشیانه است و هیچ یک از هموطنان ما از این اقدامات وحشیانه چشم پوشی نمی کنند.

مردم ایران به طور جدی از دستگاه های ذیربط می خواهند که با هر ظرفیت و ظرفیتی با این تروریست ها و مخربان امنیت کشور برخورد سریع و قاطعانه داشته باشند. در این میان نباید از نقش برخی سلبریتی ها که به نشر اکاذیب علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته و جوانان را به صورت واضح و برنامه ریزی شده به انجام اعمال احساسی تحریک می کنند، غافل شد.

در اینجا ما 2 درخواست جدی و قابل انجام داریم:

1- کلیه مشاهیر و شخصیت‌هایی که در روزهای اخیر علاوه بر اظهار عقیده نسبت به جمهوری اسلامی ایران و اشخاص و سازمان‌های مرتبط با آن هتک حیثیت کرده‌اند، باید به هر نحوی که می‌خواهند اسنادی مبنی بر صحت این ادعا ارائه دهند. ممکن است این مطالب را منتشر کند و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موظف است به این افراد فرصت لازم برای اثبات ادعای خود را بدهد و در صورت اثبات این ادعا، متخلفان یا نهادها باید علنی محاکمه شوند.

2- در صورتی که دلیلی دال بر ادعای این افراد وجود نداشته باشد و یا مدارک ارائه شده از سوی آنان معتبر نباشد، دستگاه قضایی موظف است با کسانی که به دلیل جهل یا به دستور دشمنان هنگام اجرای خط رسانه ای خود با رعایت موازین قانونی باید با مخدوش شدن امنیت روانی جامعه برخورد جدی و آموزنده داشت.

در پایان ضمن ابراز ارادت و فداکاری در خدمت سرور و ولی امر خود حضرت حجت بن الحسن العسکری (روح و ارواح جهانیان برای معرفی الفداه) کمال خود را اعلام می داریم. آمادگی برای هرگونه خدمت تا شهادت در راه اسلام در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی.

«گروهی ایمان و گروهی انتقام
همه به دلیلی به سمت ما سنگ پرتاب می کنند

این دلیل بر بی گناهی ماست
اگر فاسقان خبر را بپذیرند، بدون سند است.

دیدگاهتان را بنویسید