بسیج دانشجویی قبل از طرح پیشرفت کشور/تسخیر بیش از 50 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه های استان در رویدادهای اخیر


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912858

سید هادی طباطبایی گفت: در رویدادهای اخیر دانشجویان بسیجی بیش از 50 نشست آزاد اندیشی در دانشگاه های مختلف استان برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سید هادی طباطبایی صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دو روز مهم و سرنوشت ساز در راه است، دوم آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و 14 آذر سالروز تاسیس. و تشکیل تشکل های بسیج مستضعفین از ابتکارات امام راحل و مایه امید مردم و جامعه است.

فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی استان کرمان ابتکار ایجاد بسیج و سپردن امور مردم به منظور ارتقاء، رشد و شکوفایی را در جایی انجام نداده و گفت: بسیج بزرگترین محور ضدیت است. استکبار و مبارزه با استکبار; این موسسه از حداقل امکانات حداکثر استفاده را می کند.

وی تصریح کرد: تفکر بسیج یک تفکر زنده، واقعی، مبارزه با استکبار و پشتوانه بزرگ مستضعفین است. بسیج همه معادلات دشمن را خنثی می کند و گرامیداشت هفته بسیج تجلیل از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایثار است.


بسیج دانشجویی یک بسیج آزادیبخش است

طباطبایی با اشاره به سالروز تاسیس بسیج توسط شاگردی امام خمینی (ره) گفت: تشکیل بسیج شاگردی تنها مختص ایران نیست، بلکه این تشکیلات دارای ابعاد مختلف مقاومت و گفتمان مقاومت اسلامی برای آزادی است. مظلوم از ظلم مستکبران در سراسر جهان.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: بسیج دانش آموزی بسیج آزادیبخش است و دومین کلمه کلیدی آذر ماه فرمان امام راحل رهایی مظلوم از ظلم است و ما پشتیبان مردم هستیم. مظلوم در جهان

وی تصریح کرد: آنچه جامعه را به سر حد تعالی می رساند توجه به نخبگان و آن قشر است; این لایه ها می توانند مولد جریان گفتمانی باشند. علاوه بر این، دانشجویان ما ایده پردازان اسلامی هستند و انقلاب اسلامی با ظرفیت جذب نخبگان ایجاد شد و به رشد و اعتلای رسید.


بسیج دانشجویی در مسیر پیشرفت کشور پیشرو است

طباطبایی با بیان اینکه 9 حوزه در بسیج دانشجویی تعریف شده است و با بیان اینکه بسیاری از حوزه ها نشات گرفته از اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از مهمترین نقش هایی که سازمان بسیج دانشجویی در عرصه علم و فناوری ایفا کرد. ، که در این منطقه شناسایی شده است. و کشف استعداد در دانشگاه های استان و رساندن آنها به مرحله واقعی را مد نظر داشته است.

فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: پژوهشگاه شهید سلیمانی بیشترین نقش را در اجرا دارد و در این راستا سه هسته علمی علوم انسانی و هفت هسته فنی و پایه تشکیل شده است. در هسته اصلی علم و فناوری دانشگاه بهنار، ولی عصر(عج) و آزاد پروژه های تولیدی مهمی از جمله تولید ربات های نجات در بحران، تولید پهپادهای سم پاش، اصلاح واریته ها را انجام داده اند و انواع بذر و همچنین شایان ذکر است که هسته علمی بسیج دانشجویی توانست بسیاری از نیازهای صنعتی استان را احیا کند.

وی تصریح کرد: بسیج دانش آموزی مقدم بر طرح راه های پیشرفت در سراسر کشور است که با هدف ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید آفرینی انجام می شود و طی سه ماه گذشته هزار و 100 نفر برای دیدن به بخش های ویژه و صنعتی مراجعه کرده اند. دستاوردهای انقلاب اسلامی را ترک کرده اند.


طرح راهیان بهشت ​​حاج قاسم به زودی راه اندازی می شود

طباطبایی با اشاره به مطلب فوق و با بیان اینکه 19 اردو در این منطقه برگزار شد و کاروان های اعزامی به استان هرمزگان و پایتخت برای دیدن ظرفیت سایر استان ها اعزام شدند، گفت: فرهنگ سازی از دیگر فعالیت های ما در بسیج دانش آموزی است. استان کرمان در این راستا وارد عرصه احیای اندیشه های دینی و اسلامی شدیم و 1700 طلبه مشتاق اربعین حسینی برای فرهنگ سازی به کربلای معلی مشرف شدند.

فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی استان کرمان با اشاره به اعزام 1800 نفر به اردوی راهیان نور افزود: طرح راهیان بهشت ​​حاج قاسم از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که طی هفته های آینده آغاز می شود و طرح مدنظر ما این است که هر هفته 200 طلبه از کشورهای مختلف به اردوی بهش حاج قاسم بروند. زیرا مکتب شهید سلیمانی بزرگترین مدرسه روشن و روشن نسل جدید است.

وی گفت: فعالیت جهادی یکی از فعالیت های ما است و بر این اساس امسال دانشجویان بسیجی 1700 دانشجوی جهادی را به شهرستان های رودبار جنوب، قلاگنج، منوجان، فاریاب، شهداد، ریگان و بم اعزام کردند. چندین منطقه مختلف خدمات ارائه کرده اند.


مردم ایران سناریوهای دشمن را می دانند

طباطبایی توجه به رشد و جذب را از دیگر فعالیت های بسیج دانش آموزی در استان کرمان برشمرد و ادامه داد: در این حوزه چندین دوره مهم طرح مدیریت ملی و خط امام استان برگزار شده است که با هدف تثبیت تفکرات و اندیشه ورزیدگان برگزار می شود. جوانان با نظام اسلامی همچنین باید گفت که همه نقش آفرینی های ما مشکوک به ایجاد تمدن اسلامی است.

فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی استان کرمان در خصوص اتفاقات اخیر در کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته دستاوردهای مهم بسیاری داشته است و از این رو دشمن توجه ویژه ای به نقاط مختلف کشور داشته است، گفت: در سال 1385، در سال 1380، شاهد پیشرفت و توسعه هستیم. نخست‌وزیر اسرائیل با آمریکایی‌ها جلسه گذاشت و آنها سناریویی به نام هزار چاقو را طراحی کردند.

وی تاکید کرد: امروز ملت ما سناریوهای دشمن را می شناسد و در واقع در حال مقابله با دشمنان است. دشمن علیه کشورمان در بخش‌های مختلف طراحی ترکیبی را مدنظر قرار داد، زیرا پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه پس از روی کار آمدن دولت مردمی اهمیت داشت.




ایران مهمترین قدرت دیپلماتیک در منطقه و جهان است

طباطبایی تصریح کرد: فریاد نهضت مقاومت و انتقام شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی در سازمان ملل به گوش رسید و از سوی دیگر دشمن در اربعین حسینی با حضور میلیونی مسلمانان شکست خورد. جهان اسلام

فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی استان کرمان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر از رشد بالایی در فروش و صادرات محصولات برخوردار است ادامه داد: دشمن می داند معادلات قدرت در دنیا از غرب به آسیا در حال تغییر است. و ایران و ایران به عنوان مهمترین قدرت دیپلماسی در منطقه و جهان.

وی تصریح کرد: دشمن می داند که جمهوری اسلامی ایران رو به جلو است و مهم ترین سرمایه گذاری در اتفاقات اخیر روی دانش آموزان بوده است. از آنجایی که دانشگاه قطب آموزش و مهارت است و دشمن در حوادث اخیر چندین سناریو را امتحان کرده است. یکی از سناریوهای دشمن جمع آوری تجزیه طلبان با گروه های مختلف برای تجزیه ایران بود و کلید واژه اقلیت ها را در این زمینه مطرح کرد اما هوشمندی مردم دشمن را مستاصل کرد.


شکست شرم آور دشمن در دانشگاه های کشور

طباطبایی تصریح کرد: سناریوی دیگر این بود که دشمن به دلیل بازگشایی مراکز وارد دانشگاه ها شد و در این زمینه به نشر اکاذیب نگاه کرد و هزاران ربات و ربات جعلی در فضای مجازی ایجاد کرد. بر اساس آمار منتشر شده، در این مدت بیش از دو میلیارد ربات و پیام جعلی توسط دشمن در فضای مجازی با هدف جنگ شناختی ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط و بازگشایی دانشگاه ها، دانشگاه های استان پایدارترین شکل خود را داشتند، گفت: آنچه در برخی تجمعات شاهد بودیم حضور دانشجویانی بود که بیگانگان دانشگاه و این ازدحام جمعیت حتی به یک درصد از جمعیت دانشگاه هم نمی رسید و آنچه در این تجمعات شاهد بودیم این بود که سران اغتشاشات در این زمینه آموزش دیده بودند اما دانشجویان دانشگاه های استان هوشیار و بیدار بودند و این کار را نکردند. همکاری در مورد شورش ها

وی با تاکید بر اینکه دشمن در دانشگاه ها شکست مفتضحانه ای را متحمل شد، تصریح کرد: سناریوی دیگر دشمن در فضای مدرسه بود که کمترین مجالس در این منطقه تشکیل شد و در این سناریو نیز دشمن علنا ​​شکست خورد.




اشغال بیش از 50 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه های استان در رویدادهای اخیر



طباطبایی تصریح کرد: آخرین سناریوی دشمن ایجاد رعب و وحشت است و با اقتدار نیروهای مسلح و ادارات مختلف امنیتی این افراد اجازه رفتن به بلندی های جولان را نخواهند داشت.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه در حوادث اخیر بسیج دانشجویی بیش از 50 مکان آزاد اندیشی را در دانشگاه های مختلف استان ساماندهی کرد، خاطرنشان کرد: مردم ما در 22 آبان ماه با خروش خود. قبل از اسلام و شهدا نشان دادند که مردم ما در راه انقلاب ثابت قدم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید