اعلام آمادگی بیش از ۸ میلیون نفر برای نبرد با اسراییل

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از هشت میلیون نفر در کشور برای حمایت از غزه و نبرد با اسرائیل اعلام آمادگی کرده اند.


به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی راهپیمایی روز سیزدهم آبان استان ایلام با بیان اینکه نوار غزه طی ماه گذشته درگیر حملات اسرائیل است، اظهار کرد: اما ساکنان این منطقه تسلیم زورگویی های اسرائیل نشده اند و استقامت در برابر ظلم را در پیش گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای غربی از اسراییل اظهار داشت: اگر این حمایت ها نبود در همان روز سوم عملیات طوفان الاقصی اسرائیل برای همیشه نابود شده بود.

وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز گفت: بیش از هشت میلیون نفر در کشور برای حمایت از غزه و نبرد با اسرائیل اعلام آمادگی کرده اند و در راهپیمایی ۱۳ آبان امروز هم هموطنان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه غوغا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی اضافه کرد: دیروز سید حسن نصرالله در سخنان خود که در بیشتر کشورهای دنیا به صورت مستقیم پخش شد، حمایت قاطع نیروهای حزب الله از فلسطین را اعلام و حماس، قدس شریف و فلسطین را خط قرمز حزب الله معرفی کرد.

وی افزود: بدون شک آمریکا و اسرائیل تاب مقابله با نیروهای رزمنده فلسطینی، حزب الله و محور مقاومت را نخواهند داشت و به زودی از مواضع خصمانه خود عقب نشینی خواهند کرد.

وی در خصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام هم گفت: سفارتخانه آمریکا در حالی تسخیر شد که دولت موقت بازرگان در حال مذاکره با آمریکا جهت ادامه برقراری ارتباط با این کشور بود، در حالی که خواست اصلی مردم و امام و همچنین هدف غایی انقلاب قطع ارتباط کامل ایران اسلامی با آمریکا بود.

وی با بیان اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی آمریکا را از منطقه فراری داده است، توضیح داد: هراس آمریکا از ایران باعث شد تا این کشور ناوها و ناوچه های خود را از آبهای خلیج فارس خارج کند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید