اعلام طرح ساخت مسکن اساتید و فرهنگیان

اعلام طرح ساخت مسکن اساتید و فرهنگیان

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از برنامه این دانشگاه برای ساخت 5000 واحد مسکونی در زمین های متعلق به دانشگاه برای تامین مسکن اساتید جوان، اعضای هیات علمی و کارکنان خبر داد.

دکتر فرهاد داغو رئیس دانشگاه تربیت مدرس از دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه پیشرو در تامین مسکن دانشگاهیان نام برد و گفت: این اقدام مثبت دانشگاه تربیت مدرس باعث گسترش آن در بین سایر دانشگاه های کشور می شود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: تفاهم نامه ای بین دانشگاه تربیت مدرس و شهرداری تهران برای ساخت 5000 واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه به منظور تامین مسکن اساتید جوان، اعضای هیات علمی و معاونت پژوهشی (کارکنان) منعقد شد. 2 مارس 1401

وی تاکید کرد: اقدامات دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه پیشرو در تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان تاثیرات مثبتی در بین سایر دانشگاه ها داشت و باعث شد تا سایر دانشگاه ها نیز در این راستا گام بردارند و به ساخت و تامین مسکن اعضا بپردازند. و مسئولان پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهند.

در همین راستا، دانشگاه تهران پس از دانشگاه تربیت مدرس، تفاهم نامه ای برای ساخت و سرمایه گذاری 7000 واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تامین مسکن اساتید جوان، اعضای هیات علمی دانشگاه و معاونین پژوهشی منعقد کرد. (کارکنان) دانشگاه تهران با شهرداری تهران تفاهم نامه امضا کرد که نشان از حرکت مهم و موثر دانشگاه تربیت مدرس دارد.

وی با اشاره به لیست مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تامین مسکن و ذکر آن به عنوان یکی از اولویت های اقتصادی، تاکید کرد: بسیار خرسندیم که در مسیری گام برداشتیم که با حل مشکل مسکن دانشگاهیان امید و انگیزه ایجاد شود. در آنها و همچنین از میزان مهاجرت نخبگان و اساتید کاسته می شود و ثمره آن برای دانشگاه و نیز برای نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند خواهد بود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در پایان ابراز امیدواری کرد: دانشگاه های سراسر کشور با همدلی، تلاش و پیگیری مجدانه در جهت خانه دار شدن اساتید و کارکنان گام بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید