اعلام مشخصات ثبت نام حج 1402/10 هزار دارنده قبض حج تمتع در زنجان قبل از سال 1386.

وی افزود: اولویت اول افرادی است که در سال 1398 در کاروان های حج ثبت نام کرده و وجوه مربوطه را واریز کرده اند اما به دلیل لغو حج امسال نتوانسته اند و هنوز انصراف نداده اند. اما در صورت عدم حضور این افراد اولویت های بعدی برای پرکردن ظرفیت خالی کاروان ها اعلام می شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: اولویت دوم برای کلیه دارندگان فیش ودیعه حج تا تاریخ 94/12/1394 است که این افراد باید با مراجعه به حج تمتع نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند. اطلاعات خود را دریافت کنید و کد رهگیری دریافت کنید.

وی اولویت سوم را دارندگان حساب سپرده حج حداکثر تا تاریخ 1395/01/31 اعلام کرد و افزود: ثبت نام این اولویت ها صرفاً برای تکمیل ظرفیت خالی در کاروان های اعلام شده خواهد بود.

یکی از اولویت های چهارم، دارندگان حساب سپرده حج تمتع تا تاریخ 1395/02/31 است و گفت: اولویت پنجم کلیه دارندگان حساب سپرده حاج تمتع از تاریخ 1395/01/13 به بعد به صورت روزانه و فقط تا تکمیل ظرفیت کاروان به آدرس سطح هر استان

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت استان زنجان تاکید کرد: تمامی سپرده گذاران قبل از ثبت نام در کاروان به سامانه Reserve.haj.ir مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند. آنها آن را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه متقاضیان سفر حج تمتع در سال 1402 باید دارای گذرنامه با تاریخ اعتبار حداقل 10/1/1402 باشند، اذعان داشت: ثبت نام در کاروان های حج تمتع از 9 دی ماه 1401 آغاز می شود.

وی گفت: در استان زنجان بیش از 10 هزار نفر دارای برگه حاج تماتو در استان هستند که تا سال 1385 ثبت نام شده اند.

وی تاکید کرد: از تمامی افرادی که دارای فیش هستند تقاضا می شود در سامانه Reserve.haj.ir ثبت نام و اطلاعات خود را به روز کنند.

احدی بیان کرد: 24 سرویس زیارتی در استان فعال هستند و آماده ارائه خدمات در زمینه ثبت نام از زائران با فیش حاج تمتع هستند.

دیدگاهتان را بنویسید