افتتاحیه بیمه آتش سوزی هوساسا بیمه ملت


ساعت: 23:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807700

محصول بیمه آتش سوزی هوساسا با حضور دکتر بهروز اسدنژاد رئیس هیئت مدیره بیمه ملت، علی رحمان پور مدیرعامل شرکت لینکاپ و جمعی از معاونین و مدیران بیمه ملت و استارت آپ لینکپ ارائه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ بیمه هوساسا محصول جدید بیمه ای مبتنی بر اینترنت اشیا است که با مشارکت و همکاری شرکت بیمه ملت و شرکت لینکاپ طراحی شده است.

نام هوشسا تلفیقی از دو کلمه هوشمند و راحتی است که هدف آن انتقال جنبه های هوشمندی و بیمه ای به مخاطب است.

در این محصول بیمه ای؛ واحدهای مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی به دلیل در دسترس بودن دستگاه های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا مشمول شرایط و قیمت های اقتصادی ویژه برای خرید بیمه آتش سوزی می شوند.

در حال حاضر سه گروه در این محصول موجود است:


  1. بیمه آتش سوزی خانه هوساسا: مشتری می تواند با نصب دستگاه های هوشمند تحت پوشش این محصول بیمه ای قرار گیرد. این محصول علاوه بر قابل دسترس بودن از طریق لینک پد، از طریق کارت اعتباری (هده کارت) نیز قابل دسترسی است و دارندگان هده کارت می توانند با مراجعه به سایت هده شاپ، دستگاه و بیمه هوساسا را ​​خریداری کنند.

  2. بیمه آتش سوزی ساختمان های غیر صنعتی هوسا: در این محصول واحدهای تجاری، تجاری و غیر صنعتی با نصب دستگاه های هوشمند مرتبط با انواع پوشش های بیمه آتش سوزی می توانند از پوشش های ویژه و اقتصادی برای خرید بیمه آتش سوزی واحدهای غیر صنعتی بهره مند شوند.

  3. بیمه آتش سوزی ساختمان های صنعتی در هوسا: در این محصول واحدهای صنعتی می توانند با نصب دستگاه های هوشمند مربوط به انواع پوشش های آتش نشانی از پوشش های ویژه و اقتصادی برای خرید بیمه آتش سوزی واحدهای صنعتی بهره مند شوند.


بهروز اسدنژاد:


تمرکز بر مناطق جدید در قلب یک بازی بی پایان است

در این مراسم دکتر بهروز اسدنژاد با برشمردن نقش و جایگاه بیمه در اقتصاد; تمرکز بر اینترنت اشیا را به عنوان یکی از روندهای پیشرو در تعمیق تحول دیجیتال در صنعت بیمه تحلیل می کند.

به گفته وی، استفاده از اینترنت اشیا می تواند به جنبه های مدیریت ریسک، قیمت گذاری عادلانه و مدیریت خسارت کمک کند و در ابعاد مختلف اثرات مثبتی بر محیط زیست چه در صنعت بیمه و چه در صنایع هدف دارد.

از دیدگاه رئیس هیئت مدیره بیمه ملت، تمرکز بر حوزه های جدید در دل بازی بی پایانی قرار دارد که می تواند به نفع تمامی شرکت کنندگان بیمه شده و بدون بیمه باشد و در خدمت مشتری و مردم باشد.


علی رحمان پور:


هوسا مسیر و میدان جدیدی را برای صنعت بیمه گشود

علی رحمان پور با اشاره به اینکه همکاری در این محصول مسیر و میدان جدیدی را پیش روی صنعت بیمه گشوده است، نوید آینده روشنی را برای فعالیت های مشترک در این حوزه داد.

از دیدگاه مدیرعامل لینکاپ، این همکاری و محصول مشترک سرآغاز فضایی بی پایان است و قدم برداشتن در این مسیر مستلزم همکاری و مشارکت مستمر و بلندمدت است تا بتوان با نوآوری همراه شد.

باید بگویم؛ مراسم افتتاحیه محصول بیمه آتش سوزی هوساسا روز چهارشنبه 20 بهمن ماه با حضور دکتر بهروز اسدنژاد رئیس هیئت مدیره بیمه ملت، علی رحمان پور مدیرعامل شرکت لینکاپ و جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران شرکت برگزار شد. استارت آپ بیمه ملت و لینک آپ در مرکز همایش های بیمه ملت.


be7431a2 6419 4cef 9c30 23e78fd27f82 خبر خاکستری


27a507a6 0f1f 4082 9e4e 72161c504909 خبر خاکستری


594737c0 056b 4faf 92b4 4c611234fdfa خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید