افتتاح بیمارستان سیار شهید سلیمانی زهلوت / 120 کارمند برای ارائه خدمات درمانی در مناطق سیل زده

ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802534

با حضور فرمانده قرارگاه مدینه، روشنگری نیروی زمینی سپاه انجام شد.

سردار محمد مارانی گفت: از امروز بیمارستان سیار شهید سلیمانی در اختیار شماست و افراد با تخصص های مختلف با 120 پرسنل در خدمت شما هستند. لطفا طوری برنامه ریزی کنید که مردم نیاز داشته باشند که همه بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار مارانی امشب در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی شهید سلیمانی شهرستان زهلوت رودبار جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه خدا را شاکریم که به لطف او نظر و عنایت ویژه ای به ما مردم دارد که در خداوند متعال در چند روز گذشته باران رحمت خود را فرستاد و زمین های تشنه جنوب را سیراب کرد و این رحمت برای همه مردم تمام شد، همه ما روی زمین عبادت می کنیم و خدای متعال را شکر می کنیم.

فرمانده مدینه سپاه پاسداران ادامه داد: ما مردم و مسئولان غفلت کردیم و نتوانستیم از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم. این آب برای ما نعمت بزرگی بود و می توانستیم از آن نعمت به خوبی استفاده کنیم. اما چون زیرساخت های مناسبی نداشتیم نتوانستیم از آن به خوبی استفاده کنیم و گاهی برخی از مردم منطقه دچار مشکل و نگرانی و ناراحتی می شدند.

وی با اشاره به مطالب فوق گفت: از همه مردم عذرخواهی و تشکر می کنیم. از اینکه کار خوبی انجام ندادیم پوزش می طلبیم و از تحمل بسیار بالای مردم تشکر می کنیم. این افراد در چهل و چهار سال انقلاب عملکرد خوبی داشتند.

این مسئول با بیان اینکه من بچه جنوب کرمان و این خطه هستم و نزدیک به هشت سال است که در جبهه و دفاع مقدس حضور دارم خطاب به مردم منطقه گفت: دیدیم بچه های شما چطور با وجود این که هستند. کردند، اما به سخنان حضرت امام (ره) گوش دادند و در جبهه ها حضور داشتند که با دشمن و استکبار جهانی مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.

سردار مارانی افزود: امروز شما همچنان درگیر بسیاری از مسائل هستید اما آستانه تحمل این افراد واقعاً بسیار بالاست و از این بابت از شما تشکر می کنم.

فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران با اشاره به وقوع سیل در جنوب استان کرمان گفت: لازم بود به جمع مردم شریف، ایثارگران و عزیز این خطه آمده و به آنها کمک و خدمت کنیم؛ اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارگان های دولتی زحمت کشیدند و شروع به کار کردند.

وی افزود: از کارکنان می خواهیم ساماندهی، مدیریت و برنامه ریزی کنند تا مشکلات مردم در اسرع وقت حل شود و نگران سیل نباشند. چون این یک نعمت است و ما باید از آن نعمت استفاده کنیم و لذت ببریم.

این مقام مسئول در خصوص موضوع تامین البسه و مسکن برای مردم منطقه سیل زده گفت: نیروهای دولتی، نظامی و انتظامی در حال کمک هستند و این موضوع باید ساماندهی و مدیریت شود تا به همه مردم یکسان و یکسان کمک شود.

سردار مارانی با اشاره به مشکلات بهداشتی در منطقه سیل زده گفت: از امروز کارهای زیادی در منطقه و بهره برداری از بیمارستان سیار شهید سلیمانی به نام شهید سلیمانی آغاز شده است. با دستور سردار حق پور فرمانده نیروی زمینی سپاه در منطقه مستقر شد تا در صورت نیاز به مردم خدمت رسانی کند.

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: متخصصان حاضر به دنیا پشت کردند و آمدند; این بزرگواران برای آخرت و خدمت رسانی به شما عزیزان به منطقه سیل زده آمدند و به گفته نزدیکان سرمای شب گذشته در این منطقه سرما طاقت فرسا بوده و این سرما باعث سرماخوردگی و بیماری برای مردم می شود.

وی گفت: این اولین بار نیست که نیروی زمینی سپاه چنین اقداماتی را انجام می دهد. وی این کار را بارها در نقاط مختلف تکرار کرده و در قسمت جنوب شرقی این بیمارستان نیز بارها برای خدمت به مردم منطقه حضور یافته است.

وزیر گفت: «دکتر همین الان می‌گفت که من به خدمت به مردم افتخار می‌کنم و این افتخار بزرگی است. من از سردار حق پور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران هستم که از ابتدا به همه ما دستور داد که لحظه ای درنگ نکنیم. با تشکر.

سردار مارانی خاطرنشان کرد: از امروز این بیمارستان در خدمت شماست و افراد با تخصص های مختلف با 120 پرسنل در خدمت شما هستند. لطفاً طوری برنامه ریزی کنید که مردم نیاز داشته باشند که همه بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند. برخی از روستاهای دورافتاده نمی توانند حضور پیدا کنند اما نیروهای سپاه در حال برنامه ریزی هستند و پزشکان آماده هستند تا با آمبولانس به روستاها بروند و به مردم خدمات رسانی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید