افتتاح بیمارستان نرگسی گچساران/تأمین نیروی انسانی بر اساس قانون است


ساعت: 21:28
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881652

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با حضور اعضای هیئت مدیره دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کارهای زیربنایی، تلاش برای افتتاح بیمارستان رسمی گچساران در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد غلام نژاد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت راه اندازی بیمارستان نرگسی گچساران و همچنین نحوه انتخاب پرسنل در این بیمارستان گفت: دوشنبه هفته آینده با حضور اعضای هیئت مدیره مدیران دانشگاه و با انجام کارهای زیربنایی، محمد گلم نژاد گفت: این بیمارستان می تواند به طور رسمی افتتاح شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه این بیمارستان در دولت قبل افتتاح شد اما زیرساخت، تشکیلات و شناسنامه نداشت گفت: در شرایط فعلی با شناسنامه این بیمارستان و همچنین با تاییدیه با ساماندهی این بیمارستان، این بیمارستان به طور رسمی افتتاح و در مراحل اولیه از طریق کادر پرستاری، برنامه ریزی برای گسترش فعالیت ها آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب نیرو با گسترش طرح و یا استفاده از بیمارستان شهید رجایی گچساران است، گفت: نیرو یک طرح ملی است و با تایید بیمارستان، نیرو در قالب مراحل قانونی و آزمایشی جذب می شود.

خبرنگار: بهمنیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید