نیروی پلیس برای تأمین امنیت عمومی و اجتماعی ضروری است

زمان: 22:13
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776620

وزیر کشور گفت: نیروی انتظامی مرکز امنیت عمومی و اجتماعی کشور است و همه دستگاه ها باید هماهنگی لازم را برای رفع نیازها و خواسته های ناجا انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست فصلی فرماندهان ، رهبران و معاونان ناتو که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد ، گفت: هدف اصلی من حضور در این جلسه با حضور فرماندهان ، روسا و نمایندگان مجلس است. تلاش همه مقامات ، فرماندهان و سربازان جان برکف ناجا.

وی ادامه داد: این سربازان حافظ نظم و امنیت در کشور هستند؛ امنیت امروز به دلیل حضور این بستگان است و به قول فرمانده کل نیروهای مسلح “نیروی انتظامی یکی از قوی ترین ستون های امنیت کشور است”.

وزیر کشور با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف حضور در این جلسه بررسی اقدامات در دستور کار نیروهای پلیس بود ، گفت: کارهای مهمی در پلیس به ویژه در زمینه اطلاعات پلیس انجام شده است. انشاءالله با اجرای پلیس هوشمند گام بسیار بزرگی در ارتقاء نیروی انتظامی برداشته می شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: پلیس دارای قدرت های ارزشمندی است و همچنین با بهره گیری از فناوری روز یک نیروی حرفه ای محسوب می شود. در همین حال ، نیروی پلیس نیروهای جان برکفی را در اختیار دارد که برای تأمین امنیت کشور و مردم و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر و هر چیزی که جوانان کشور را از بین می برد مبارزه می کند.

داخلی می گوید: “پلیس در این راه محکم و مردانه ایستاده است و ما به آن افتخار می کنیم. برخی افراد غیر منطقی و ماجراجو هستند ، اما ما می گوییم اثبات درستی ما در مبارزه با مواد مخدر شهدای بزرگ پلیس است.” وزیر

وحیدی در مورد اطلاعات پلیس گفت: استفاده از فناوری مدرن ، انعطاف پذیری و پاسخ به موقع ، توسعه اشراف اطلاعات و استفاده از ظرفیت خارجی برای خدمات بهتر و بهتر از محورهای اصلی پلیس هوشمند است که شامل اقدامات مورد نظر است. به “

وزیر کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی مرکز تامین امنیت عمومی و اجتماعی در کشور است و همه دستگاهها باید هماهنگی لازم را برای رفع نیازها و خواسته های ناجا انجام دهند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید