ما برای خدمت حضور داریم ، اما وظیفه ما علاوه بر تأمین امنیت ، ایجاد راحتی برای مردم است.

زمان: 17:22
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777221

سردار سلامی گفت: همکاران ما مامور هستند و دستور ماندن در کنار مردم و مقابله با مشکلات را دارند ، ما نه تنها به امنیت مردم بلکه به آرامش ، آسایش و رفاه مردم فکر می کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرماند ، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به 63 روستای محروم استان کرمان در نارماشیر اظهار داشت: شهید سلیمانی نمی توانست تخریب را بپذیرد. مسلمانان او بود که به مظلومان کمک کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی افتخار ایران ، اسلام و سربلندی بشریت است ، گفت: امروز ما در زمره افرادی هستیم که دانش و نشانه های وفاداری آنها و همچنین اثبات و دلیل آنها برای مقاومت شهید حاج قاسم است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه وقتی خسته و دل شکسته ایم بدن و روح خود را به رودخانه زلال مردم خود می اندازیم ، ادامه داد: ما بیش از آنچه نیاز دارید ، باید در کنار شما باشیم. در کنار شما باشید ، دستان ما را بگیرید و برای ما دعا کنید.
ما اینجا برای خدمت آماده ایم
سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه ما انسان ها با روح شما زنده ایم و اگر شما از ما راضی هستید ، خدا از ما راضی است ، توضیح داد: من و دوستانم با اجازه خدا به اینجا آمده ایم ، من سن متناوبی دارم ، ما او هستیم مامور ، کسی که شب و روز را برای راحتی و آرامش این افراد صرف می کند. او دردی جز درد مردم ندارد ، هرچند جانباز باشد. همه ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
وی ادامه داد: چقدر دوست داریم در کنار امام علی (ع) ، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) باشیم و خود را در برابر آنها حفظ کنیم ، امروز همان روز است ، امام ما است ، اما او تنها نیست.
وحدت و همدلی بین امت و امام راز اصلی غلبه بر شرایط دشوار است
فرمانده عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تأکید بر راز اساسی عبور ما از شرایط دشوار وحدت و همدلی بین اmaما و امام ا Uما گفت: آنها از مسیر سعادت منحرف نمی شوند. این راز زندگی ما و همیشه این است. در صحنه های سخت بود. باید دانست که مردم اصل ، ریشه و هدف انقلاب ما هستند.
سردار سلامی ادامه داد: وقتی مردم با امام انقلاب متحد شوند ، هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند آنها را شکست دهد تا روی زمین نیفتند. در دهه های اخیر نیز چنین بوده است و شما اجازه دادید این جنگ بزرگ بتواند دشمن را شکست دهد …
وی افزود: «مهم نیست که دشمن چقدر فشار روانی به مردم ما وارد می کند ، مردم متوقف شده اند. آنها نجابت و صبر انقلابی از خود نشان دادند و در برابر تحریم ها ، تهاجمات فرهنگی ، فشارهای سیاسی ، تهدیدها و ارعاب دشمن تسلیم جنگ نشدند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن ما را در دایره تحریم های اقتصادی جهانی قرار داده است تا مردم ما تسلیم شوند ، اما مردم ایران ایستاده اند و امروز پرچم در دستان شماست ، مردم ایران
ژنرال سلامی با اعلام اینکه دشمن در حال عقب نشینی است ، بی روح و بی حس شده و دیگر مانند گذشته تهاجمی نبوده است ، توضیح داد: دشمن عقب نشینی کرد و شما مردم دشمن را ترک کردید ، به ما روحیه بخشید ، قوت قلب داد و قلب ما را تقویت کرد. شما ایمان ما را تقویت کرده اید. بدون شما ما درمانده ایم
فضای سیاسی جدید در کشور امیدوار کننده است
وی با اشاره به اینکه فضای سیاسی جدید در کشور امیدوارکننده است ، ادامه داد: “همه متعهد به خدمت به مردم هستند زیرا فلسفه ای متفاوت از خدمت به دولت است. البته ، ما حکومت نمی کنیم ، بلکه خدمت می کنیم و خدمتگزار هستیم. “مردم حاکمان و اربابان ما هستند و این افراد شایسته و زیبا برای خدمت هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ما قصد داریم در حضور اهداف مقدس مردم قربانی شویم و این خواسته ماست ، تاکید کرد: به ما اجازه داد و ما را تشویق کرد و مدام اصرار داشت که همه ما بدون دلیل به کمک مردم می شتابیم ، زیرا پولی که خرج می شود متعلق به مردم است.
سرلشکر سلامی گفت: “همکاران ما مامور هستند و دستور دارند در کنار مردم بمانند و با مشکلات کنار بیایند. ما نه تنها به امنیت مردم بلکه به آرامش ، آسایش و رفاه مردم نیز فکر می کنیم. “
وی با تأکید بر اینکه امروز همه نهادها متعهد به رهبری هستند ، توضیح داد: دولت همان اراده را داشته و با همان نیت در بین مردم می رود ، به تدریج مشکلات کاهش می یابد زیرا ما در کنار شما هستیم و بدین ترتیب ادامه می دهیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: صمیمانه از فرماندهان تشکر می کنم و امیدوارم در آینده نزدیک ده ها و صدها پروژه از این دست افتتاح شود تا انشاءالله بتوانیم تا سال آینده مشکل آب روستاهای این استان حل شود.
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید