افتتاح سه پروژه ورزشی در ششمین روز از دهه مبارک فجر در کرمانشاه


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806446

با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان؛

صابر رحیمی امروز در استان کرمانشاه چندین پروژه ورزشی با حضور معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صابر رحیمی در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: صبح امروز معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به منظور دیدار با جامعه ورزش استان و افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در منطقه آقاجان وارد کرمانشاه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: وی پس از ورود به دهکده المپیک کرمانشاه در اجرای دو پروژه ورزشی شامل زمین سوارکاری و زمین تنیس خاکی که توسط بخش خصوصی اجرا می شود، حضور یافت. ، آغاز شد.”

وی خاطرنشان کرد: در نشستی با روسای هیئت های ورزشی این شرکت، سالن ورزشی ناحیه آقاجان به نام شهید مدافع سلامت دکتر فقیهی امشب افتتاح می شود.

فجر رحیمی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب یک هزار و 600 برنامه فرهنگی ورزشی در بخشهای مختلف در قالب 52 هیئت ورزشی و حدود 100 سازمان مردم نهاد در این اداره کل برگزار می شود. اداره ورزش و جوانان کرمانشاه این برنامه ها از ابتدای بهمن ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید