افتتاح و خاکبرداری ۴۴ پروژه سنقروکلیایی در دهه مبارک فجر


ساعت: 17:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804556

گلمرضا مرتضوی گفت: در دهه فجر امسال 15 برنامه فرهنگی در شهرستان سنقروکلی اجرا و 44 پروژه افتتاح و نوسازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: اجرای 15 برنامه فرهنگی و افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه از برنامه های دهه فجر امسال در سنقروکلیایی است.

وی افزود: از این تعداد 15 پروژه با وام 50 میلیارد تنی افتتاح می شود و 2 پروژه نیز با وام 45 میلیارد تنی بازنگری می شود.

فرماندار سنقروکلیایی گفت: پروژه عمران بخش مرکزی مرکزی، پروژه عمران بخش کلی کلیایی، پروژه آب و فاضلاب آب، 6 پروژه مخابراتی، 4 پروژه عمران شهری، پروژه جهاد کشاورزی کشاورزی، روس و غیره برای ساختمان برق. از جمله پروژه هایی هستند که افتتاح خواهند شد.

مرتضوی گفت: پروژه های آبرسانی 3 روستا، گردشگری، برق، گازرسانی به 4 واحد تولیدی و غیره. از جمله پروژه هایی است که در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان سنقر بازسازی می شود.

وی افزود: علاوه بر برگزاری 15 برنامه فرهنگی از جمله مراسم بزرگداشت انقلاب در شهرها و روستاها، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، توزیع بسته معیشتی، برگزاری نمایشگاه عکس، ویزیت رایگان از مراکز درمانی، تلاوت قرآن، دیدار با خانواده شهدا، عطر گلزار شهدا، ظروف سفره و… از جمله برنامه های فرهنگی است که این روزها در نظر گرفته شده است.

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: دهه فجر فرصتی برای کشف ثمرات انقلاب اسلامی است و مهم ترین هدف آن حفظ جان انسان ها و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

یک مقام ارشد دولتی در سنقروکلیایی افزود: انقلاب اسلامی فراز و نشیب های زیادی داشته، تهدیدها و فرصت های زیادی را به خود دیده است و معتقدیم ظرفیت این حرکت آنقدر بالاست که می تواند مانند گذشته تهدیدهای پیش رو را به فرصت تبدیل کند. “

وی گفت: یکی از فرصت هایی که می تواند در تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی برای انتقال به نسل جوان موثر باشد، جشن باشکوه دهه فجر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید