افتتاح و کلنگ زنی 15 پروژه در شهرک سامان

ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1806985

فرماندار شهرستان سامان گفت: این شهرستان در دهه فجر پروژه هایی در دو حوزه افتتاح و تعمیرات اساسی داشت و در مجموع 12 پروژه در چهار کاربرد زیرساختی، صنعتی، کشاورزی و بهداشتی افتتاح شد و سه پروژه نیز انجام شد. تعمیر اساسی . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمال اکبریان فرماندار سامان در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی بیان کرد: قبل از تاج در ایام الله دهه فجر برنامه هایی در شهرستان سامان داشتیم اما بعد از تاج کمی شرایط متفاوت بود.

وی با بیان اینکه امسال برنامه ریزی هایی برای حضور مدیران مساجد در ایام ده شب در نظر گرفته شده بود، گفت: اما با وجود Omicron دوباره برنامه تغییر کرد و مقرر شد این جلسه برگزار نشود و در فضای مجازی برگزار شود و گروه هایی در این فضا ایجاد شد تا ارائه گزارش عملکرد با اسناد از دستگاه های مختلف.

اکبریان با اشاره به برنامه های شهرستان سامان خاطرنشان کرد: این برنامه ها در قالب موکب با گلباران قبور مطهر شهدا و نواختن زنگ انقلاب دوازدهم بخمن آغاز شد.

وی افزود: امسال در ایام دهه فجر پروژه هایی هم در حوزه کشف و هم حفاری و در مجموع 12 پروژه در چهار کاربرد زیرساختی، صنعتی، کشاورزی و بهداشتی با حضور معاونت داشتیم. استاندار امور عمرانی و تعدادی از فرمانداران استانی و شهرستانی 42 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند و حدود 28 میلیارد تن برای آن هزینه شده است.

فرماندار سامان یادآور شد: علاوه بر این افتتاحیه ها، سه پروژه دیگر شامل مرکز بهداشتی درمانی در روستای مارکده، مدرسه 6 کلاسه در شهر هوره و جاده جدید در محور سامان – چمالی بازسازی شده است. و تقریبا 15 میلیارد تومان . برای این سه پروژه هزینه شده است.

اکبریان تاکید کرد: علاوه بر این پروژه ها، موارد دیگری از جمله 6 میلیارد تن پروژه مخابراتی که با حضور مدیرعامل مخابرات استان افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت، به ویژه در زمینه اینترنت پرسرعت مورد نیاز دانش آموزان برای تحصیل است. است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید