افتتاح 30 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در نوروز در مازندران / 25 و 26 اسفندماه؛ افتتاحیه رویداد بین المللی اکو


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814249

مهدی ایزدی از ایجاد بیش از 30 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در نوروز در شهرستان های مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ایزدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص اقدامات جاری برای اتخاذ مازندران در نوروز 1401 اظهار داشت: برنامه های مختلفی برای نوروز امسال برای ایجاد بیش از 30 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی تدارک دیده شده است. یکی از این برنامه ها در شهرستان های مازندران است.
وی افزود: تصمیم گرفته شده تا نوروزگا در تمامی شهرستان های مازندران به صورت پایلوت توسط عباس آباد بهشهر آغاز و ایجاد شود که یک رکورد جهانی است.
رئیس اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در ایام نوروز بیش از 850 غرفه صنایع دستی در 32 نقطه استان برپا می شود.
این مقام مسئول ادامه داد: ستاد گردشگری در تمامی شهرستان ها با دبیرخانه مرکزی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران راه اندازی می شود. با این حال، به دلیل محدودیت های کرونری، هر کمیته در دفتر خود مستقر می شود و گزارش های خود را به صورت روزانه به دبیرخانه ارائه می کند.
ایزدی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای میزبانی مازندران از سوی رویداد بین المللی ECO 2022، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه رویداد گردشگری ECO 2022 قرار است 5 و 7 اسفند ماه سال جاری در ساری برگزار شود.
وی اعلام کرد: این مراسم با برنامه های متنوع فرهنگی، نمایشگاه ها و سخنرانی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دولت سیزدهم، دبیر اقتصادی سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار مازندران همراه خواهد بود.
رئیس اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مراسم اختتامیه رویداد بین المللی ساری شهریور 1401 برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید