نمایشگاه دائمی صنایع دستی در شهرستان های مازندران افتتاح می شود


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855625

مهدی ایزدی از ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در 18 شهر مازندران خبر داد و گفت: در تلاش هستیم نمایشگاهی دائمی ایجاد کنیم تا کارآفرینان بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، مهدی ایزدی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی آمل اظهار داشت: 70 حوزه صنایع دستی فعال در مازندران وجود دارد که بیش از 8 هزار نفر در این صنعت مشغول به کار هستند که از این تعداد 12 نفر در صنایع دستی برند یونسکو هستند.


وی از ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در 18 شهرستان مازندران خبر داد و گفت: هر شهرستان بیش از 20 غرفه به مناسبت هفته صنایع دستی و گردشگری، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان دارد که در آمل با بیش از 30 غرفه. نمایشگاه آغاز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در تلاش هستیم تا نمایشگاه دائمی ایجاد کنیم و کارآفرینان محصولات خود را عرضه کنند.

وی ادامه داد: آثار چوب، حصیر و معرق با استقبال خوبی در نمایشگاه های داخلی و بین المللی مواجه شده است.

بهمنی رئیس میراث، فرهنگ و صنایع دستی آمل نیز گفت: این نمایشگاه به بهانه روز صنایع دستی با 32 غرفه آغاز به کار می کند و در آن انواع صنایع دستی از شهرهای مختلف مازندران و همچنین خوزستان، خراسان رضوی، ارومیه به نمایش گذاشته می شود. و استان های دیگر

وی با بیان ایجاد نمایشگاه دائمی در آمل گفت: باید نمایشگاه دائمی داشته باشیم. در سه جا با کمک شهرداری زمین انتخابی بنا به دلایلی به تعویق افتاد. امیدواریم در آینده نزدیک زمین مناسبی داشته باشیم.«خودت را بفروش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید