افتتاح 31 پروژه راهداری در استان کرمانشاه در هفته دولت


ساعت: 18:56
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891559

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه بیان کرد؛

فریبرز کرمی گفت: 31 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 137 میلیارد تومان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: به مناسبت هفته دولت 31 پروژه با 137 میلیارد تومان اعتبار و ایجاد 140 شغل مستقیم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افتتاح می شود. .

وی افزود: در حوزه معاونت راهداری 11 پروژه شامل تعمیر و رنگ آمیزی راه، روکش آسفالت، تعریض پل، روشنایی راه ها و … با اعتبار 90 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال 97 در شهرستان های سرپلذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین، کرمانشاه، جوانرود و صحنه کشف خواهد شد.

کرمی همچنین از افتتاح پروژه پلیس راه کرمانشاه – خسروی با اعتبار 10 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای پنج نفر در حوزه معاونت فنی و راه روستایی خبر داد.

وی گفت: در حوزه معاونت مدیریت و توسعه منابع انسانی، سه طرح رفاه اجتماعی در محورهای مواصلاتی سرپلذهاب – کرندغرب، کوزران – گهواره و ازگل – گرده نو با هفت میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح می شود. رونمایی از 28 محل کار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: 16 پروژه راه روستایی در شهرهای کرمانشاه، گیلانگرب، سرپلذهاب، صحنه، سنقر و هرسین در هفته دولت افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید