افتتاح بیش از 5 هزار پروژه در هفته دولت در کرمانشاه


ساعت: 21:48
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891858

بهمن امیری مقدم از افتتاح بیش از 5 هزار پروژه عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری در هفته دولت در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، بهمن امیری مقدم عصر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، به مهمترین برنامه های هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: در هفته دولت 4 هزار و 905 پروژه های حوزه اقتصاد و سرمایه سرمایه گذاری با اعتبار 1.792 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم 5.879 نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: 246 پروژه در حوزه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 374 میلیارد تومان و مشارکت مستقیم 656 نفر قابل افتتاح است که در هفته دولت توسط معاونان استانی و مدیران کشوری افتتاح می شود.

امیری مقدم ادامه داد: در مجموع 5 هزار و 151 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 166 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم 6 هزار و 535 نفر در حوزه عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری افتتاح می شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: بر اساس طرح ها و پروژه های انجام شده در حوزه عمرانی، افتتاح باند دوم جاده کرمانشاه به کامیاران، بهسازی و بهره برداری از جاده حمیل به اسلام آباد غرب، آبرسانی شهرستان پاوه. از چشمه هانی کوان و افتتاح فاز اضطراری تصفیه خانه گدیر را در دستور کار هفته دولت داریم.

وی همچنین بهره برداری از قطعه 6 بزرگراه اسلام آباد غرب به قصرشیرین، گازرسانی به روستاهای استان و زمین فوتبال و مدرسه را از دیگر پروژه های هفته دولت عنوان کرد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: 22 طرح صنعت و معدن، 11 طرح جهاد کشاورزی، 4 طرح میراث فرهنگی، 3 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای و یک طرح شیلات در هفته دولت به اجرا در می آید.

وی همچنین به مانوریل به عنوان آینه دقیق اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور دستور تکمیل این پروژه را صادر کرد، بنابراین به محض دریافت وام اول، فاز اول آن تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

امیری محمد خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم همه استان ها باید به مراکز عملیاتی اشتغال تبدیل شوند.

استاندار کرمانشاه به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: از فردا مصوبات سفر رئیس جمهور به صورت رسمی به ما ابلاغ می شود و تفکیک شهر را تهیه و به شهرستان های استان اعلام می کنیم. و هر کدام در منطقه خود به ستاد عملیاتی تبدیل می شوند.» تا کل استان از این ظرفیت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرد.

وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه دولت دانست و افزود: وقتی مردم به دولت اعتماد کنند و امید داشته باشند قطعا به کمک دولت خواهند آمد.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: میز خدمت در ادارات و نهادهای دولتی به میز ارتباطات مردمی تبدیل می شود تا مدیران ضمن ارائه برنامه ها پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید