افرادی که از شورشیان حمایت می کنند یا فریب خورده اند یا در صف مبارزان علیه نظام هستند


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913510

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا گفت: مردم حامی یاغیان یا فریب خورده اند و یا به صف مبارزان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پیوسته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: امروز افرادی که به خیابان ها آمدند و موج اغتشاشات را به راه انداختند به گفته رهبر انقلاب از دو گروه هستند. برخی از آنها متعلق به سرویس های جاسوسی و موساد هستند و مشخص است که موساد، عربستان سعودی و سایر سرویس های جاسوسی در پشت صحنه رهبران این جنبش ها هستند.

وی افزود: همچنین سایر اعضای این گروه جوانانی هستند که از بیکاری و گرانی گلایه دارند و فریب سران اغتشاشات را خورده اند که نظام باید آنها را رهبری کند و برای آنها چاره اندیشی کند و در این میان رسانه ها نیز یک ماموریت آنها وضوح دارند.

حجت الاسلام حسینی قیاء تصریح کرد: تحرکات پشت پرده و آتش زدن اموال مردم، به ناموس و بیت المال مردم رحم نمی کنند، به دنبال براندازی نظام هستند و این گونه اقدامات تنها از استکبار جهانی و خدمات جاسوسی ناشی می شود. نتیجه این افراد مبارزان و براندازان هستند و نظام باید قاطعانه با آنها برخورد کند، حاکمیت آنها در نظام اسلامی نیز روشن است و از هیچکس رضایتی نیست.

نماینده مردم استان کرمانشاه گفت: افرادی که اموال دیگران را به آتش می کشند به دنبال براندازی هستند و نظام اسلامی نباید آنها را مماشات کند و در این میان مردم حامی یاغیان یا فریب خورده اند یا در صف مبارزان علیه نظام هستند. نظام جمهوری اسلامی ایران به گونه ای تنظیم شده است که فریب خوردگان باید قانع شوند و صفوف خود را از دشمن جدا کنند.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه امروز رسالت اصحاب رسانه و تریبون ها روشنگری است، خاطرنشان کرد: در چهار دهه اخیر که مردم این نظام اسلامی به صحنه آمدند، اتحاد و حضور پرشور و مخالف آنان نقش بر آب شده است. توطئه های دشمنان

نماینده مردم سنقر و کلیایی با تاکید بر اینکه امروز هم مردم در صحنه هستند، گفت: مردم حتی به صورت یاغیان تف نمی کنند بلکه آنها را برانداز و مرتبط با سرویس های جاسوسی می دانند.

به گفته حجت الاسلام حسینی مردم صفوف خود را از یاغی ها جدا کرده اند و در این راستا امروز رسالت همه ما جداسازی مردمی است که به خیابان ها می آیند و اکثر آنها رهبرانی هستند که می کشند و می کشند. مردم را غارت کند

وی با بیان اینکه نظامیان باید از حق خود دفاع کنند و با شورشیان برخورد کنند، افزود: سرکردگان اغتشاشات یاغی هستند و حکم آنها اعدام و قتل است و در این میان افرادی که از سران اغتشاشات حمایت می کنند یا نمی دانند یا در آنها در یک صف هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید