افزایش تمایل صدا و سیما برای تبیین شعار سال / سهم کهگیلویه و بویراحمد از پایگاه دانش


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817624

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛

رئوف در خصوص شعار سال گفت: در خصوص شرکت های دانش بنیان، سهم استان کهگیلویه و بویراحمد باید متناسب با مختصات و جمعیت آن استان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر رئوف در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر عناوین شعار سال را با مشکلات اقتصادی نامگذاری کرده اند. اقتصاد در جامعه ماست

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی راهی جز توجه به تولید نداریم و امروز طبق تحقیقات انجام شده یکی از بهترین روش های تولید، تولید چهره محور است. . و تولد مبتنی بر دانش می تواند علاقه زیادی را با هزینه کم ایجاد کند.

وی ادامه داد: پرچم نهضت نرم افزاری و تولید علمی نزدیک به سه دهه پیش توسط مقام معظم رهبری برافراشته شد و بر موضوع تولید علمی تاکید کردند که امروز دانش بنیان ها باید در خدمت تولید و اشتغال باشند و این محور می تواند سطح اشتغال را افزایش دهد. استان کهگیلویه و بویراحمد.

وی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یک درصد از جمعیت و وسعت جغرافیایی کشور را تشکیل می دهد و قاعدتا با توجه به افق تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال 1401 باید بتوانیم شرکت های دانش بنیان را در کشور ایجاد کنیم. استان . .

رئوف گفت: به نظر من با توجه به تعداد فارغ التحصیلان در حوزه های مختلف در استان و جمعیت جوان استان باید بستری برای گذار به شرکت های دانش بنیان فراهم شود. باغداری و در زمینه‌های معادنی مانند نفت، گاز و معادن که در روستاها هستند، می‌توانند با ظهور شرکت‌های دانش‌بنیان، تغییرات شگرفی را به همراه داشته باشند.

وی افزود: طبق آمارهای رسمی حدود 04 درصد تولید ناخالص داخلی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد تولید می کنیم که به دلیل سهم یک درصدی از مساحت کشور این موضوع مربوط به استان نیست و باید از دانش استفاده کنیم. سهم تولید ناخالص داخلی استان.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیمای استان آمادگی دارد تا به وظیفه خود برای اطلاع رسانی در این زمینه و ارائه ظرفیت ها و استعدادهایی که در استان اقدام موفقی انجام داده اند انجام دهد. آگاهی را افزایش دهد و بتواند زمینه را برای تشویق بیشتر مردم و کارکنان در این زمینه نسبت به گذشته فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید