صدا و سیما تمایل مجلس برای شفاف سازی پرونده «مهسا امینی» را بی پاسخ گذاشتند.


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901865

حدادی گفت: انتظار می رفت سد و سیما در حل پرونده مرحوم امینی عملکرد قابل قبولی داشته باشند اما اینطور نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در هشدار جدی به صدا و سیما از مرگ مهسا امینی انتقاد کرد.

حدادی افزود: صدا و صداوسیما در بحث روشنگری و تبیین جهاد پیشتاز هستند و انتظار می رفت که عملکرد قابل قبولی برای روشن شدن پرونده فوت مرحوم امینی وجود داشته باشد، اما اینگونه نبود و انتقاد خود را به معاونت بیان کردم.

وی بیان کرد: کمیسیون داخلی شورای اسلامی از همان ابتدای مخابره پرونده رسیدگی به مرگ دختری در ساختمان رهبری آمادگی خود را برای حضور در رسانه ملی و شفاف سازی اعلام کرد اما مسئولان مربوطه پاسخی ندادند.

یکی از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس گفت: از همان روز اول رسماً اعلام کردم که کشته شدن مهسا امینی بهانه ای شده است تا دشمن اقداماتی علیه امنیت ملی انجام دهد و انتظار ما این بود که صدا و سیما در این برهه حساس وظیفه و رسالت سنگین خود را که روشنگری است و جهاد تبیین و گام های مثبتی برداشتند، انجام خواهند داد.

نماینده مردم ساوج بلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در شورای اسلامی ادامه داد: انتقاد ما این است که افراد دعوت شده به رسانه ملی نه تنها روشنگری نداشتند، بلکه حضورشان با علامت سوال همراه بود. باید در صدا و سیما بازنگری درست و همه جانبه ای صورت گیرد و فعالیت های آن بر اساس واقعیت های جامعه و آموزش و پرورش باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید