افزایش توزیع برق برای تامین برق در بخش صنعت


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876738

مصرف برق در بخش صنعت پس از رسیدن به حد مجاز مصرف شبانه در این بخش افزایش یافت و به بیش از 5000 مگاوات رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روند مصرف برق در بخش صنعت همراه با افزایش مصرف در بخش های خانگی و تجاری کاهش یافته و به 3000 مگاوات رسیده است. این روند در شبانه روز در حالی برای صنایع ادامه داشت که طی روزهای اخیر شرکت مدیریت شبکه برق ایران با ارسال نامه ای به صنایع کشور از کاهش محدودیت مصرف شبانه برای صنایع خبر داد. بر این اساس، آخرین گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران نشان می دهد مصرف برق در بخش صنعت شب گذشته در ساعت 21:46 افزایش یافت و به 5057 مگاوات رسید.

یعنی در حالی که روند مصرف این قطعه 14 و 12 دقیقه دیروز کاهش یافت و 4849 مگاوات برق مصرف کردند. شب گذشته در حالی که مصرف برق شبانه در بخش صنعت افزایش یافت، در سایر بخش ها کاهش یافت و به 56 هزار و 860 مگاوات رسید. این میزان مصرف برق شب گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل که 55 هزار و 917 مگاوات برق مصرف شده بود، حدود هزار مگاوات افزایش نشان می دهد. البته رکورد مصرف برق در 25 خرداد با مصرف بالای 62 هزار مگاوات شکسته شد.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در این خصوص گفت: رکورد مصرف برق 25 خرداد ساعت 14 شکسته شد و به 62 هزار مگاوات رسید. اما تاکنون به دلیل کمبود برق برنامه ریزی قطعی برق نداشته ایم.

سخنگوی صنعت برق گفت: البته در برخی مناطق به دلیل مشکلات فنی یا طوفان و شرایط جوی ممکن است برق قطع شود و همکاران به سرعت مشکل را حل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید