افزایش خوب مسیرهای برون شهری کهگیلویه و بویراحمد

ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784478

افزایش سالانه کرایه حمل و نقل به ویژه در ناوگان مسافربری بین شهری به دلیل برخی مشکلات از جمله طول مسیر و سایر مشکلات همواره یکی از دغدغه های عمومی شهروندان بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ موضوع حمل و نقل یکی از اصلی ترین معضلاتی است که اقشار مختلف جامعه روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنند و یکی از مهم ترین دغدغه های روزمره مردم است.

افزایش سالانه قیمت حمل و نقل به ویژه در ناوگان مسافربری بین شهری به دلیل برخی مشکلات از جمله طول مسیر و موارد دیگر همواره مورد توجه عموم شهروندان بوده است.

این در حالی است که از زمان شیوع بیماری عروق کرونر، یکی از مصوبات ستاد تاج و تخت کشور در خصوص جابجایی مسافران بین شهری، بحث سه نفری است که برای جلوگیری از شیوع بیماری عروق کرونر در حال رانندگی هستند. ظاهرا محدودیت ها را برداشته و نرخ جدید را برای چهار نفر در ناوگان عمومی بین شهری اعلام کرد.

دو روز پیش موجی از ناآرامی ها و اعتراضات مردمی به افزایش برخی مسیرها در شهرهای مختلف استان به راه افتاد که با واکنش های بسیاری همراه بود.

دانشی رئیس اتحادیه حمل و نقل مسافری کهگیلویه، چرام و لنده درباره اعلام نرخ جدید دستگاه ها گفت: ناوگان عمومی موظف به رعایت این تعرفه ها هستند.

وی افزود: امسال با توجه به تداوم شیوع بیماری عروق کرونر، شاهد تردد 3 نفر با خودروی برابر با کرایه مصوب بودیم که در تعرفه نامه آبان 1400 توسط انجمن حمل و نقل مسافر استان اعلام شده است. “

رئیس اتحادیه حمل و نقل مسافری کهگیلویه، چرام و لنده گفت: جدول اعلام کرایه مسافر در تمامی مسیرهای برون شهری شهرستان های استان در زیر آمده است و تمامی رانندگان و مسافران باید برای دریافت کرایه این کرایه جدید اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در صورت دریافت وجه خارج از تعرفه اعلام شده از سوی راننده، مسافران حق دارند با مراجعه به استان ها و بخشداری ها از متخلف شکایت کنند تا این موضوع بلافاصله توسط اتحادیه و پلیس راهنمایی و رانندگی برای توقف خودرو و بررسی دقیق آن مورد بررسی قرار گیرد. به متخلف و سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهید.

دانشی گفت: قیمت تعرفه لنده_دهدشت 17 هزار تن، دهدشت_بهبهان 30 هزار تن، دهدشت_چرم 6 هزار و 500 تن، دهدشت_قلعه رئیسی 30 هزار تن، دهدشت_جاورده 28 هزار تن دین 40 هزار تومان است.

جدول اعلام تعرفه مسیرهای بین شهری یک استان:

1de4fa48 f164 4728 b8bc 3194ccbfa68a خبر خاکستری

2af78251 c16b 41a1 b1be ae40c6a2df0c خبر خاکستری


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید