گلایه رانندگان برون شهری «کهگیلویه» از کارکنان


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810163

شلوغی و اضطراب خودروهای شخصی مشکلاتی را برای رانندگان مناطق برون شهری ایجاد کرده که نارضایتی این رانندگان را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; رانندگان تنها پایانه مسافربری کهگیلویه از عدم نظارت مسئولان حمل و نقل، نظامی و انتظامی بر خودروهای شخصی مسافربری در این پایانه مسافربری گلایه دارند و می گویند تمامی مراحل اداری را طی کرده و دارای شماره ثبت و شماره شناسایی هستند. رانندگان در خط کسی مسافران را با جنگ می برد و باید ساعت ها در صف منتظر بماند، شاید سرویس کامل باشد تا بتوان حرکت کرد.

رانندگان تاکسی یکی از مشاغلی هستند که صبر و حوصله زیادی می طلبد.بسیاری از اقشار جامعه با جاده ها و مسافران سر و کار دارند و مجبورند هر روز برای لقمه نانی برای خانواده خود سفر کنند.

درد و دل و حرف هر کدام از این رانندگان نشسته حرفی برای گفتن دارد و بیشترشان از نبود نظارت گلایه دارند.

یکی از رانندگان حومه شهر در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس به برخی از مشکلات همکلاسی های خود اشاره کرد و گفت: عمده مشکلات ما تردد با خودروهای شخصی است که کارکنان باید در این زمینه چاره ای بیندیشند. خوب به نظر نمی رسد ما باید هر روز با آنها برخورد کنیم.

این راننده افزود: سرنشینان خودروهای شخصی مسافران را سوار خودروهای خود کرده و می برند و در صورت اعتراض با سلاح سرد از سوی آنها مواجه می شویم.

این رانندگان انتظار دارند مسئولان و کارکنان ذیصلاح به آنها برسند، زیرا در هر یک از آنها چندین خانواده وجود دارد.

صحبت های این رانندگان را در ادامه می بینیم!

دیدگاهتان را بنویسید