افزایش ساعات طرح ترافیک تهران بر خلاف پروتکل ها

ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780509

نادری تصمیم مدیران شهری برای افزایش ساعات طرح ترافیک را مغایر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در شرایط کرونری دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد نادری نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با انتقاد از تصمیم جدید مدیران شهری مبنی بر تغییر ساعت طرح ترافیک در پایتخت گفت: در حال حاضر در سال 95 در حال اجرا است. خطرات جدی برای شهروندان وجود دارد و هر فصل شاهد افزایش گونه های جهش یافته از این بیماری هستیم، تصمیم مدیران شهری برای افزایش ساعت بر اساس طرح ترافیک چه معنایی دارد؟ آیا حمل و نقل در تهران آنقدر توسعه یافته است که نیاز میلیون ها مسافر پایتخت را برآورده کند؟ آیا چنین تصمیمی باعث افزایش ازدحام در خطوط BRT و مترو نمی شود؟

وی ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یکی از نکات کلیدی و حیاتی در مبارزه با بیماری های عروق کرونر قلب است و حتی متخصصان عفونی بارها اعلام کرده اند که واکسیناسیون به معنای از بین بردن خطرات بیماری عروق کرونر قلب و رعایت اصول بهداشتی نیست. ادامه می‌دهد: «این تصمیم فرمانداری‌ها در مخالفت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیماری‌های عروق کرونر در پایتخت تلقی می‌شود.

نادری افزود: در چند ماه اخیر شاهد لغو طرح ترافیک در شهر تهران برای مدتی بودیم که ممکن است تا حدودی باعث کاهش تردد مسافران در ایستگاه های BRT و مترو شود و سپس شاهد اجرای طرح ترافیک 8 باشیم. : ساعت 30 تا 16: «گفتیم که این امر باعث شلوغی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس می‌شود، اما افزایش این ساعت‌ها مطمئناً ازدحام مسافران را افزایش می‌دهد که می‌تواند خطرات زیادی را از نظر بیماری‌های قلبی عروقی به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با ولیعهد باید نسبت به تصمیم جدید مسئولان شهری واکنش نشان دهد، افزود: این تصمیمات در این شرایط، تصمیمات ضد مردمی تلقی می شود؛ اما این تصمیمات در شرایط کنونی، تصمیمات ضد مردمی است. زیرا می تواند باعث بیماری عروق کرونر در پایتخت شود.

وی همچنین به مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس برای ترغیب مسئولان شهری به تجدیدنظر در افزایش ساعات تردد در پایتخت اشاره کرد و گفت: کمک کنیم.

انتهای پیام/ق

دیدگاهتان را بنویسید