افزایش چشمگیر حضور کاروان های سبک خودرویی و خانوادگی در مناطق عملیاتی پدافند جهانی


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816498

رئیس سپاه، مسیرهای نوردی و سازمان گردشگری حضرت کمر بنی هاشم(ع) گفت؛

حیدری با اشاره به اردوی راهیان نور گفت: تمامی افراد، خانواده ها و کاروان های متقاضی اردوی راهیانوردی می توانند در سامانه رهنور ثبت نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی حیدری مسئول ارتش، راهیان نور و سازمان گردشگری سپاه حضرت کمر بنی هاشم (ع) گفت: پذیرای کاروان و خانواده است.

مسئول ارتش، مسیرهای نوردی و سازمان گردشگری حضرت قمر(عج) سپاه بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هفته گذشته کاروانی متشکل از 200 نفر از خواهران دانش آموز و این هفته کاروانی متشکل از 150 نفر از همدانش آموزان به جاده کمپ نور و یک کاروان 120 نفره. تعدادی از بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج نیز به مناطق نظامی جنوب ایران اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقشار مختلف مردم به استثنای دانش آموزانی که سامانه اردوی مجازی راهیان نور آنها از روز گذشته افتتاح شد، می توانند با مراجعه به سامانه رهناور برای بازدید از این اردو و اقامت در آن مناطق ثبت نام کنند.

حیدری افزود: خانواده هایی که قصد بازدید خودرویی از این مناطق را دارند نیز می توانند از طریق سامانه ناوبری خودرو ثبت نام کنند و در طول مسیر از اسکان و خدمات بهره مند شوند.

وی گفت: امسال برای اولین بار اردوی سبک دریایی برای تعداد محدودی که می توانند ثبت نام و اعزام شوند با استناد به سامانه فوق از متقاضیان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید