شروع به اعزام کاروان از راهیان نور به مناطق عملیاتی


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811697

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اعلام کرد:

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: کاروان های راهیان نور از امروز همه روزه با اولویت دانش آموزان و سایر گروه ها به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار احمد ذوالقدر ظهر امروز در مراسم اعزام اولین کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: اعزام کاروان ها به مناطق عملیاتی از امروز آغاز شده و در ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس، کاروان ها به مدت دو سال اعزام شدند و سپس با حضور بسیجیان و گروه های جهادی منطقه بازسازی و محوطه سازی شد و کاروان های سپاه سیدالشهدا در تهران امروز آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: اعزام کاروان ها همچنان ادامه دارد و در ایام تعطیلات نوروز اقشار و گروه های مختلف مردم می توانند به همراه خانواده در این مناطق حضور یابند.

سردار ذوالقدر حضور در مناطق عملیاتی را گامی فرهنگی در تداوم فرهنگ مقاومت و پاسداشت مقدس خواند و تاکید کرد: ثمره تداوم این فرهنگ حضور نسل جوان امروزی است که اگرچه درک انقلاب و پاسداشت مقدس ندارند اما فعال هستند. و در مقاومت موثر است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور را روز خدا خواند و گفت: خداوند متعال آرزو کرده است که مردم ایران روز اول و سوم خدا را به انقلاب اسلامی با روز چهارم خدا پیوند دهند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر لزوم زمینه سازی برای ظهور و تحقق آن، افزود: در گذشته مردان و زنان ما در جبهه های دفاع مقدس می جنگیدند و حمایت می کردند اما امروز میدان جنگ تغییر کرده است مؤمن ما جزء جهاد آنهاست.

سردار ذوالقدر با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی و هسته های مقاومت در جهان اسلام شکل گرفته است، ادامه داد: اکنون با تشکیل جبهه های اسلامی مقاومت، اسلام و انقلاب گسترش یافته است.

وی گفت: امروز دشمنان ما به خوبی و حتی بهتر از برخی مسئولان به قدرت اسلام و انقلاب پی برده اند و تشخیص می دهند که اسلام مکتبی الهی است و قادر است بشریت را به سعادت و آسایش برساند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: با توجه به اینکه دشمنان می دانند پیشرفت اسلام با ظلم، شرک، کفر، نفاق و استکبار در تضاد است، با آن مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید