افزایش 11 درصدی مصرف برق هرمزگان


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821204

عبدی گفت: شروع فصل گرما در استان موجب افزایش 11 درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاجر عبدی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: بار. “.
عبدی با تاکید بر جمع آوری انشعابات غیرمجاز و مراکز غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال گفت: افزایش استفاده غیرقانونی از دستگاه های حفر کد ارز و استفاده غیرقانونی از برق ارتباط مستقیمی با افزایش وقفه ها و نوسانات برق دارد.
به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، تمامی مراکز حساس استان که از ژنراتورهای برق اضطراری استفاده می کنند باید دستگاه های خود را در حالت آماده باش قرار دهند تا در مواقع نیاز از برق تولیدی ژنراتورها استفاده کنند.
عبدی افزود: مصرف برق مشترکان پرمصرف به ویژه مشترکان صنعتی و اداری به صورت مستمر رصد می شود و در صورت افزایش بی رویه مصرف، برق آنها در ساعات اوج مصرف قطع می شود. شروع می شود و تا شب ادامه دارد و دیگر محدود به ساعات اوج مصرف نیست.
مدیرعامل شرکت توزیع انرژی هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی و خدماتی موظفند در ساعات پیک مصرف 50 درصد کاهش و در ساعات کاری تنها 10 درصد حجم کاری خود را مصرف کنند.
وی در پایان گفت: با توجه به نابرابری در تولید و مصرف برق از تمامی مشترکین تقاضا داریم در ساعات پیک این شرکت را همراهی کنند تا ضمن جلوگیری از قطعی برق، تمامی مشترکین از برق پایدار بهره مند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید