افزایش 16 درصدی تردد مسافر از پایانه مسافربری شهید کاویانی


ساعت: 08:48
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844085

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد.

فریبرز کرمی گفت: امسال شاهد افزایش 16 درصدی تردد مسافر در پایانه مسافربری شهید کاویانی کرمانشاه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: امسال 227 هزار مسافر از کل پایانه مسافربری شهید کاویانی به اقصی نقاط کشور تردد کردند که نسبت به سال گذشته 196 هزار نفر رشد 16 درصدی داشته است.

وی از افزایش 38 درصدی تردد مسافر از ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: 60 هزار مسافر جابجا شده از ناوگان بین شهری با اتوبوس تردد کردند که این آمار نسبت به آمار سال گذشته با 43 هزار مسافر جابجا شده است. ما در این آمار 38 درصد افزایش داریم.

کرمی سهم حمل و نقل مسافر با مینی‌بوس را 105 هزار و 356 نفر عنوان کرد که نسبت به سال گذشته 92 هزار نفر افزایش 13 درصدی داشته و نشان‌دهنده استقبال مسافران از مینی‌بوس برای تردد در داخل استان است.

وی گفت: امسال 61 هزار مسافر از ناوگان اجاره ای برای سفرهای خود استفاده کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال دو درصد افزایش داشته است.

کرمی تعداد پارک های مسافری استان کرمانشاه را 948 دستگاه خودرو با میانگین سنی 12 سال، تعداد ناوگان مینی بوس را 855 دستگاه با میانگین سنی 31 سال و تعداد ناوگان اتوبوسرانی را 183 دستگاه با میانگین سنی 11 سال عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: فعالیت غیرمجاز سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی و تاکسی های اینترنتی در حوزه بین شهری مشکلاتی را برای هموطنان ایجاد می کند که به دلیل امنیت بالا توصیه می شود. و وجود نظارت مستمر برای جلوگیری از هرگونه مشکل ناوگان حمل و نقل عمومی که مورد استفاده قرار می گیرد.

کرمی افزود: مسافران می توانند انتقادات و شکایات خود را در خصوص پایانه های مسافربری یا رانندگان، نحوه فروش بلیت و … مطرح کنند. در اداره کل از طریق سامانه 141 تا کمیسیون های مربوطه به تخلفات شرکت ها و رانندگان رسیدگی کنند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید