افزایش 5 برابری وام آسفالت زنجان / پروژه های دیگری علاوه بر باغ هاشمی نژاد با همکاری قرارگاه خاتم زنجان اجرا می شود.


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877370

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نهضت آسفالت زنجان گفت: این حرکت حرکت خوبی است که با هماهنگی شورا و شهرداری آغاز شد و وام ها در این حوزه بیش از 5 برابر شده است. تا آبان ماه سال گذشته ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; منصور مرادلو ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: مردم زنجان در چند سال اخیر انتظار داشتند که دولت شهری خدماتی را دریافت کند که به نحوی این خدمات را به مردم ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: در دوره های گذشته تحرکاتی بوده اما تنزل یافته و کار جدی برای جلب رضایت شهروندان صورت نگرفته است تا بتوانند با خیال راحت رانندگی کنند و در شهر تردد کنند چه پیاده و چه سواره.

مرادلو با بیان اینکه شهر زنجان در وضعیت خوبی قرار ندارد، افزود: انتظارات مردم و همچنین مسافرانی که از شهر زنجان عبور کردند برآورده نشد، اما ترافیک، حرکت و خیزشی که از شهر زنجان آغاز شد. آسفالت از ابتدای سال جاری در تلاش است تا رضایت شهروندان را جلب کند.»

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نهضت آسفالت ادامه داد: این حرکت حرکت خوبی است که با هماهنگی شورا و شهرداری آغاز شد و وام های این بخش نسبت به سال گذشته بیش از 5 برابر افزایش یافته است. سال این کار ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر اصلی شهر از جمله بزرگراه باخمان 22، میدان استقلال تا میدان هورداد 15 که تا میدان بسیج ادامه دارد انجام شده است، گفت: خدمات آسفالت در هر 4 منطقه زنجان دیده می شود.

مرادلو با اشاره به قرارداد 80 میلیارد تومانی شهرداری با پیمانکاران آسفالت گفت: آسفالت کاری کار کارشناسی است زیرا تمام معابر زنجان اسکن شده و با استفاده از این اطلاعات از ژئوکامپوزیت در آسفالت برای جبران ترک های عرضی استفاده می شود.

وی با اشاره به حضور نمایندگان آزمایشگاه در حین اجرای آسفالت و همچنین نظارت جدی و دقیق بر این کار گفت: این حرکات اقدام ارزشمندی است که مردم مشاهده می کنند و امیدواریم میزان رضایت به حد مطلوب برسد و این عملیات انجام شود. در چند ماه باقی مانده گسترده تر باشید.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان درباره آسفالت معابر فرعی گفت: این کار از طریق پیمانکاران کوچک انجام می شود که قیمت پیشنهادی آن ها بالا بود اما شهرداری با رایزنی هایی موافقت کرد که سعی کنیم معابر فرعی و وضعیت حاشیه آسفالت شود. جاده ها قبل از شروع زمستان به سطح مطلوب می رسد.

مرادلو با اشاره به تشکیل سه کمپ در شهرداری زنجان، خاطرنشان کرد: اولین قرارگاه، قرارگاه سازندگی است که جلسات آن تشکیل و عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه اردوی خدمت رسانی از ابتدای هفته آغاز شده است، افزود: خدماتی مانند سد معبر و سایر خدمات مورد انتظار مردم و اعضای شورا باید رصد شود تا مردم نگران نباشند.

مرادلو ادامه داد: اردوی سوم نیز یک اردوی فرهنگی است که باید در شهرستان فعال باشیم و نشاط اجتماعی ایجاد کنیم و در ایام الله به شدت دیده شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انعقاد قرارداد احداث باغ هاشمی نژاد توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت:.

وی با بیان اینکه بیش از یک سال و نیم است که تلاش می کنیم این قرارگاه را در زنجان راه اندازی کنیم، افزود: پیگیری های زیادی در این زمینه در اواخر شورای پنجم و به ویژه با روی کار آمدن در سال 1390 انجام شد. شورای ششم.»

مرادلو با بیان اینکه محل احداث باغ هاشمی نژاد زمین متروکه ای است که این محل را با مشکل مواجه کرده است، خاطرنشان کرد: با پیگیری های فراوان 6.8 هکتار از آن زمین از سوی بنیاد مستضعفان به شهرداری زنجان برای داشتن پارک، سرسبزی و فرهنگی اهدا شد. و تفریح ​​در این منطقه محروم شود.

وی با بیان اینکه پارک هاشمی نژاد نمونه بوستان نهج البلاغه تهران و دارای زیباترین طرح عملیاتی و اجرایی است، خاطرنشان کرد: این مجموعه علاوه بر فضای سبز دارای مجموعه فرهنگی و تفریحی بوده و اشتغالزایی نیز خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: باغ هاشمی نژاد در مدت یک سال ساخته می شود و مبلغ قرارداد 134 میلیارد تن است که 30 درصد آن به صورت نقدی و 70 درصد به صورت نقدی به پیمانکار واگذار می شود. مناقصه

وی افزود: پس از احداث باغ هاشمی نژاد اولویت های بعدی در شهر زنجان بهشت ​​زهرا(س) و کمربندی جنوبی(خیام) است که دارای مشکلات ترافیکی هستند.


* اجرای سرود «سلام فرمانده» پس از مدت ها انسجام و نشاط را در بین مردم ایجاد کرد.

حجت الاسلام محمدکاظم مجتهدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده جمعه گذشته (27 خرداد) گفت: این برنامه که با حضور شهرداری و حسین اعظم برگزار شد. زنجان، در مرکز هستی احتمال امام مهدی (عج) بود و بعد از مدت ها که ویروس تاج شایع بود، شور و هیجان مردم را به وجود آورد.

وی افزود: این برنامه پس از مدت ها تجمع بزرگی را در زنجان برانگیخت و با حضور عموم مردم از پیر و جوان، زن و مرد بویژه در دهه 90 انسجام، وحدت و شور و نشاط ایجاد کرد.

حجت الاسلام مجتهدی با ارزیابی همه دست اندرکاران اجرای برنامه سلام فرمانده خاطرنشان کرد: رسانه ها به ویژه صداوسیما نیز به نوبه خود به پوشش این رویداد ارزشمند پرداختند و حتی در شبکه های سراسری نیز بازتاب خوبی داشتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر زنجان گفت: امیدواریم این برنامه مقدمه ای برای حماسه یوم العباس و اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در مقابل محراب دوم معبد باشد. جهان اسلام.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید