حتی آمریکا از تحریم های اقتصادی علیه ایران جان سالم به در نمی برد/ اجرای حدود 400 پروژه ملی از قرارگاه خاتم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پنجشنبه شب در کنگره بزرگداشت 373 شهید و سرلشکر گلپایگان و شصتمین سالگرد شهادت آیت الله سعدی گلپایگانی اظهار داشت: آنها از یاران دیرینه امام و اعظم بودند. رهبر.

وی با بیان اینکه گلپایگان شهر مردم متدین، متدین و ولایی است، گفت: در کنار علمای بزرگ، اندیشمندان، علما، اساتید برجسته، نخبگان فرزانه و معلمانی که به ما ادب، اخلاق، معرفت، ایمان، نماز و… می آموزند. ن. «ما آموخته ایم و همه آنها بر گردن ما هستند.

سلامی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس و بازی های نقش آفرینی رزمندگان گلپایگانی گفت: من در این شهر و در میان شما بزرگ شده ام و خاطرات زیادی از دفاع مقدس با همرزمانمان از این خطه دارم. شهر و مردمش من و من به این مردم بزرگ و غیور تبریک می گوییم.


دهه فجر انقلاب نقطه ای بود مانند رسالت اولیه اسلام

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه دهه فجر انقلاب نقطه ای مانند رسالت اصلی اسلام بود، گفت: این بار خورشید اسلام از افق ایران طلوع کرده است، دین عدالت و پیام آن است. مبارزه با ظلم، استکبار، استکبار و غرور است، همان گونه که در آغاز اسلام علیه اسلام بود، اما صبر مسلمانان به حدی بود که اسلام در مدت کوتاهی توانست بخش هایی از کره زمین را تحت کنترل خود درآورد.

وی افزود: خورشید اسلام زمانی در این سرزمین طلوع کرد که 40 هزار مستشار سرنوشت این ملت را توسط آمریکایی ها طراحی کردند و زمانی بود که ایران بزرگ با تمام عظمت خود به تدریج به یک ایالت مجزا از پنجاه ایالت آمریکا تبدیل شد. خیانت معتادان. پادشاهان. “بودند.

سلامی گفت: ثروت های مادی ما غارت شده و سلاح ساخته شده و سلاح های ما به قیمت های بسیار بالاتری فروخته شده است تا ما به عنوان ژاندارم منطقه بتوانیم از منافع حیاتی آمریکا محافظت کنیم و این زنجیره تا زمانی که داریم ادامه دارد. او در این زمین درخشید تا استقلال، آزادی، اسلام و کرامت انسانی را به این ملت بازگرداند و این مردم جایگاه و منزلت خود را پیدا کنند.


دشمنان در کنار هم بودند تا انقلاب اسلامی را شکست دهند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان با وجود اختلافات و دشمنی ها علیه کشور ما متحد هستند.

سلامی گفت: نظام سلطه در دست دیکتاتوری نمی تواند بپذیرد که ایران بزرگ بر صفحه قدرت جهانی ظاهر شده و می خواهد به استقلال، اسلام و آزادی دست یابد، زیرا دشمنان می دانستند که این الگو و این الگو اگر تکرار شود. ، تمام جغرافیای حکومت استکبار را در بر خواهد گرفت. آنچه امروز پس از 43 سال در بخش مهمی از جهان اسلام رخ داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سختی های زیادی را متحمل شده ایم، گفت: چرا که دشمن در عرصه های مختلف تلاش می کند ایران را به جنگ بکشاند.

وی با بیان اینکه توطئه دشمن یک طرح همه جانبه بوده و همچنان ادامه دارد، افزود: دشمنان تلاش می کنند ملت ایران را سربلند نگه دارند و قیام نکنند و در کل منطق دشمنان مسلمانان باید نسل عقب مانده باشد. جامعه بین الملل چنین نمی کنند و به گفته آنها چنین ملتی باید ارزش های فرهنگی خود را بپذیرد.

سلام گفت: دشمن می خواهد مسلمانان طبق الگوی اقتصادی خود زندگی کنند و به اندازه ای که می خواهند در توسعه علمی رشد کنند و تشکیلات نظامی آنها بر اساس سیاست کلان قدرت های بزرگ طراحی شود.

سلامی در تشریح علت مخالفت دشمن با ایران اسلامی گفت: دشمنان با سلطه اقتصادی و شرایط سیاسی و بازار مصرف و جذابیت اقتصادی جهان اسلام قدرتمند شده اند و اکنون نمی خواهند این سلطه را از دست بدهند. بنابراین ما باید آنقدر قدرتمند شویم که آنها نتوانند مقاومت کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در زمان جنگ با خمپاره های دشمن در اهواز، دسفول، اندیمسک و دیگر مناطق غرب، جنوب و مرکز کشور را بمباران کرد. خرج نمی کنند. آن وقت در این سرزمین سرنوشت کشورهایی را خواهیم یافت که وضعیتشان را می بینیم.

دشمنان عقب نشینی می کنند

وی با بیان اینکه ایران 43 سال است در برابر فشار حداکثری آمریکایی ها و متحدان عرب و اروپایی آن ایستاده است، افزود: امروز دشمنان به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه پی برده اند و در حال عقب نشینی هستند. ولایت و هنر امامت باید ظرف 43 سال نیروی دشمن را تخلیه می کرد و امپراتوری بزرگ آمریکا را شکست می داد.

سلامی گفت: تحریم های اقتصادی یک طرح قدرتمند جهانی بود که به جرأت می توانم بگویم هیچ کشوری حتی آمریکا نمی تواند در مقابل این نوع تحریم ها مقاومت کند اما تدابیر و درایت رهبر معظم انقلاب و صبر ملت است. و مبارزه اقتصادی آنها دنیا را خنثی می کند و امروز بر خطرات تحریم ها غلبه کرده ایم و آثار آن را کاهش داده ایم، اما برخی مشکلات همچنان پابرجاست، اما بر گردن سخت آنها غلبه کرده ایم.


دشمنان به شکست ننگین خود در برابر ایران اعتراف کرده اند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان چند روز پیش اعلام کردند که در سیاست فشار حداکثری شکست خورده ایم و این چیزی جز اراده و پیروزی الهی نیست.

وی افزود: دشمن می خواست در عرصه های مختلف تصویری از ایران ترسیم کند که دوست داشت و می گفت ایرانی ها فلج شده اند، در مقابل نظام می ایستند، آن را کم می کنند و نمی توانند ادامه دهند، اما به مرور زمان و تا زمانی که می توانند ادامه دهند. همه آنها از ابزار تجاوز برای تحقیر جوانان و کودکان کشور استفاده کردند.

سلامی با ذکر نمونه هایی از اقتدار ایران اسلامی گفت: شما گاهی مظاهر شکوه دوران جوانی خود را دیده اید; شما جوانان این کشور را دیدید که مانند جنگ آنها برای گرفتن کشتی نفتی، دشمن یا تفنگداران دریایی را که با ورود به آب های کشورمان بدون هیچ مقاومتی تسلیم نیروهای ما شدند، با اطمینان خاطر تحقیر کردند. اینها نمونه هایی از اقتدار و همت فرزندان این زمین است.


هر جا به خودکفایی رسیدیم درهای تحریم بسته شد

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به دستاوردهای نظام در مبارزه با بیماری عروق کرونر گفت: همه مردم و تولید می کنند. همه نوع واکسن وجود دارد، بنابراین هر جا که به خودکفایی رسیده ایم، درهای تحریم بسته شده است.

وی در مورد صلابت و قدرت جمهوری اسلامی گفت: امروز نظام منسجم است و جوانان کشور می توانند کشتی را در دریا تا کیلومترها با دقت بالا بزنند. آنقدر موشک زیاد است که دشمن از آن وحشت جدی دارد، «و چرخه های سازندگی در حال انجام است و قرارگاه خاتم الانبیا به تنهایی نزدیک به 400 پروژه بزرگ ملی را اجرا می کند و هیچ کدام تعطیل نشده است.


اسلام، ولایت و ملت انقلابی سه عامل قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند

سلام با بیان اینکه ملت ایران از تاریخ اولیه اسلام عبرت گرفته است که اگر امام خود را در میدان نبرد تنها بگذارند، دشمن آنها را شکست می دهد، افزود: ما واقعا قدرتمند هستیم و اولین عنصر قدرت ما اسلام است و عاشورا و دومین عنصر ولایت و رهبری بزرگشان «آنها توانستند دست دشمن را ببندند و دست ملت را باز بگذارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رکن سوم قدرت ملت ایران است، ملتی که هیچکس نمی تواند از آن عبور کند و هر نیرویی که با آن برخورد کند متوقف می شود و ملت ایران تنها ملتی است که اجازه نداده است. قدرت های بزرگ در سرنوشت او و سرزمینش دخالت می کنند و اگر ما قوی نبودیم حمله می کردند اما متوقف می شدند.

وی افزود: ژنرال آمریکایی گفته است که تا به امروز به دنبال افزایش قدرت خود بوده ایم تا ایران را شکست دهیم اما امروز به دنبال افزایش قدرت خود هستیم تا با ایران نجنگیم. وقتی دشمن تعریف می کند، بدانید که واقعی است، زیرا دیگر برای قدرت ما دیر شده است.» او اعتراف می کند.

سلامی در پایان تاکید کرد: مردم اسیر عملیات روانی دشمن نخواهند شد و جوانان باید مراقب باشند. دشمن نه تنها جغرافيا را اشغال كرده، بلكه هدفش تسخير دل و جايگزين كردن ظلمت جهل با تابش خورشيد شعور و الهام انقلابي است.»

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن موذی است و حتی در هنگام عقب نشینی به دنبال ضربه زدن است و باید متحد و همدل باشیم و مراقب باشیم که صدای او تکرار نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید